وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
وصفات كليوباترا

منتدى نسائي لكل ما يهم المراه العربيه عنايه بالبشره ,الشعر ,الجسم ,العروسه ,ديكور ,ازياء ,الحياه الزوجيه طبخ

الرئيسيةالرئيسية  المجلهالمجله  البوابةالبوابة  بحـثبحـث  دخولدخول  التسجيلالتسجيل  
شاطر | 

تجربتي مع بودي شوبbody shop

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
17122010
مُساهمةتجربتي مع بودي شوبbody shop

]

انا جربت كل المجموعات دي يا بنات رائعه بجد

روااااااااااااان
كاتب الموضوع : روان
مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

تجربتي مع بودي شوبbody shop :: تعاليق

رد: تجربتي مع بودي شوبbody shop
مُساهمة في 11.05.11 23:49 من طرف Mai Hasan
بودى شوب ده هوس بالنسبالى بعشق انى اروحه جدا عشان اتفرج و اشم الحاجات الجديده بالذات الحاجات اللى بروائح الفاكهه و فعلا انا جربت اللوشن اللى بالكرز اليابانى ريحته تحفه جايبه من العبوه الصغيره حاطاها فى شنطه ايدي دايما بينفع وقت زنقه و فى الخروج و فى كمان مجموعه بالفراوله دى عشقى فى الحياه خصوصا الكريمات و زيت الفواحه بتخلى الدنيا فراوله بس انا ما اشترتش من عنده برفان غير اللى بالمسك الابيض ريحته خياليه وهو فعلا حاجته غاليه خصوصا البرفانات بس خليكو ناصحين زيي انا كل فتره كه اروح عشان بيبقى كل شهر فى عروض تخفيضات مختلفه ساعات بتبقى مش اوى و ساعات بتبقى فيها حاجات تجنن بس انا فى الكويت مش فى مصر عشان كده للأسف مش عارفه اقولكم الاسعار لكن هو موجود فى كرفور و مش متأكده من موضوع سيتى ستارز
مُساهمة في 12.05.11 0:12 من طرف malakmohamed
تسلم اديكى يارورو
مُساهمة في 14.05.11 10:38 من طرف روان
@Mai Hasan كتب:
بودى شوب ده هوس بالنسبالى بعشق انى اروحه جدا عشان اتفرج و اشم الحاجات الجديده بالذات الحاجات اللى بروائح الفاكهه و فعلا انا جربت اللوشن اللى بالكرز اليابانى ريحته تحفه جايبه من العبوه الصغيره حاطاها فى شنطه ايدي دايما بينفع وقت زنقه و فى الخروج و فى كمان مجموعه بالفراوله دى عشقى فى الحياه خصوصا الكريمات و زيت الفواحه بتخلى الدنيا فراوله بس انا ما اشترتش من عنده برفان غير اللى بالمسك الابيض ريحته خياليه وهو فعلا حاجته غاليه خصوصا البرفانات بس خليكو ناصحين زيي انا كل فتره كه اروح عشان بيبقى كل شهر فى عروض تخفيضات مختلفه ساعات بتبقى مش اوى و ساعات بتبقى فيها حاجات تجنن بس انا فى الكويت مش فى مصر عشان كده للأسف مش عارفه اقولكم الاسعار لكن هو موجود فى كرفور و مش متأكده من موضوع سيتى ستارز

تسلمي يا قمر وفعلا عندك حق
مُساهمة في 14.05.11 10:39 من طرف روان
@malakmohamed كتب:
تسلم اديكى يارورو

منوراني
مُساهمة في 14.05.11 18:49 من طرف roro25285
تسلم ايدك ياجميل وشكرا على المعلومه

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 

صفحة 3 من اصل 4انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4  الصفحة التالية