منتدى وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 20 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 20 زائر :: 1 روبوت الفهرسة في محركات البحث

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 1001 بتاريخ 24.03.13 0:13

تجربتي مع بودي شوبbody shop

صفحة 3 من اصل 4 الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4  الصفحة التالية

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

17122010

مُساهمة 

???? تجربتي مع بودي شوبbody shop

تجربتي مع بودي شوبbody shop

]

انا جربت كل المجموعات دي يا بنات رائعه بجد

روااااااااااااان

مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

تجربتي مع بودي شوبbody shop :: تعاليق

مُساهمة في 11.05.11 23:49 من طرف Mai Hasan

بودى شوب ده هوس بالنسبالى بعشق انى اروحه جدا عشان اتفرج و اشم الحاجات الجديده بالذات الحاجات اللى بروائح الفاكهه و فعلا انا جربت اللوشن اللى بالكرز اليابانى ريحته تحفه جايبه من العبوه الصغيره حاطاها فى شنطه ايدي دايما بينفع وقت زنقه و فى الخروج و فى كمان مجموعه بالفراوله دى عشقى فى الحياه خصوصا الكريمات و زيت الفواحه بتخلى الدنيا فراوله بس انا ما اشترتش من عنده برفان غير اللى بالمسك الابيض ريحته خياليه وهو فعلا حاجته غاليه خصوصا البرفانات بس خليكو ناصحين زيي انا كل فتره كه اروح عشان بيبقى كل شهر فى عروض تخفيضات مختلفه ساعات بتبقى مش اوى و ساعات بتبقى فيها حاجات تجنن بس انا فى الكويت مش فى مصر عشان كده للأسف مش عارفه اقولكم الاسعار لكن هو موجود فى كرفور و مش متأكده من موضوع سيتى ستارز

مُساهمة في 12.05.11 0:12 من طرف malakmohamed

تسلم اديكى يارورو

مُساهمة في 14.05.11 10:38 من طرف روان

@Mai Hasan كتب:بودى شوب ده هوس بالنسبالى بعشق انى اروحه جدا عشان اتفرج و اشم الحاجات الجديده بالذات الحاجات اللى بروائح الفاكهه و فعلا انا جربت اللوشن اللى بالكرز اليابانى ريحته تحفه جايبه من العبوه الصغيره حاطاها فى شنطه ايدي دايما بينفع وقت زنقه و فى الخروج و فى كمان مجموعه بالفراوله دى عشقى فى الحياه خصوصا الكريمات و زيت الفواحه بتخلى الدنيا فراوله بس انا ما اشترتش من عنده برفان غير اللى بالمسك الابيض ريحته خياليه وهو فعلا حاجته غاليه خصوصا البرفانات بس خليكو ناصحين زيي انا كل فتره كه اروح عشان بيبقى كل شهر فى عروض تخفيضات مختلفه ساعات بتبقى مش اوى و ساعات بتبقى فيها حاجات تجنن بس انا فى الكويت مش فى مصر عشان كده للأسف مش عارفه اقولكم الاسعار لكن هو موجود فى كرفور و مش متأكده من موضوع سيتى ستارز

تسلمي يا قمر وفعلا عندك حق

مُساهمة في 14.05.11 10:39 من طرف روان

@malakmohamed كتب:تسلم اديكى يارورو

منوراني

مُساهمة في 14.05.11 18:49 من طرف roro25285

تسلم ايدك ياجميل وشكرا على المعلومه

صفحة 3 من اصل 4 الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4  الصفحة التالية

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة