منتدى وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
شاطر
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي
روان
مشرفه عامه
مشرفه عامه
رقم عضويتك : 2672
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طالبه جامعيه
17122010

???? تجربتي مع بودي شوبbody shop

تقييم المساهمة: 100% (1)
تجربتي مع بودي شوبbody shop

]

انا جربت كل المجموعات دي يا بنات رائعه بجد

روااااااااااااان
مُشاطرة هذه المقالة على:Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

تعاليق

بودى شوب ده هوس بالنسبالى بعشق انى اروحه جدا عشان اتفرج و اشم الحاجات الجديده بالذات الحاجات اللى بروائح الفاكهه و فعلا انا جربت اللوشن اللى بالكرز اليابانى ريحته تحفه جايبه من العبوه الصغيره حاطاها فى شنطه ايدي دايما بينفع وقت زنقه و فى الخروج و فى كمان مجموعه بالفراوله دى عشقى فى الحياه خصوصا الكريمات و زيت الفواحه بتخلى الدنيا فراوله بس انا ما اشترتش من عنده برفان غير اللى بالمسك الابيض ريحته خياليه وهو فعلا حاجته غاليه خصوصا البرفانات بس خليكو ناصحين زيي انا كل فتره كه اروح عشان بيبقى كل شهر فى عروض تخفيضات مختلفه ساعات بتبقى مش اوى و ساعات بتبقى فيها حاجات تجنن بس انا فى الكويت مش فى مصر عشان كده للأسف مش عارفه اقولكم الاسعار لكن هو موجود فى كرفور و مش متأكده من موضوع سيتى ستارز
تسلم اديكى يارورو
@Mai Hasan كتب:بودى شوب ده هوس بالنسبالى بعشق انى اروحه جدا عشان اتفرج و اشم الحاجات الجديده بالذات الحاجات اللى بروائح الفاكهه و فعلا انا جربت اللوشن اللى بالكرز اليابانى ريحته تحفه جايبه من العبوه الصغيره حاطاها فى شنطه ايدي دايما بينفع وقت زنقه و فى الخروج و فى كمان مجموعه بالفراوله دى عشقى فى الحياه خصوصا الكريمات و زيت الفواحه بتخلى الدنيا فراوله بس انا ما اشترتش من عنده برفان غير اللى بالمسك الابيض ريحته خياليه وهو فعلا حاجته غاليه خصوصا البرفانات بس خليكو ناصحين زيي انا كل فتره كه اروح عشان بيبقى كل شهر فى عروض تخفيضات مختلفه ساعات بتبقى مش اوى و ساعات بتبقى فيها حاجات تجنن بس انا فى الكويت مش فى مصر عشان كده للأسف مش عارفه اقولكم الاسعار لكن هو موجود فى كرفور و مش متأكده من موضوع سيتى ستارز

تسلمي يا قمر وفعلا عندك حق
@malakmohamed كتب:تسلم اديكى يارورو

منوراني
تسلم ايدك ياجميل وشكرا على المعلومه
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي