وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
منتدي وصفات كليوباترا

أهلا وسهلا بك إلى وصفات كليوباترا .
أهلا وسهلا بك ضيفنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمات، بالضغط هنا.كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، وفي حال رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.
الرئيسيةالرئيسية  المجلهالمجله  البوابةالبوابة  بحـثبحـث  دخولدخول  التسجيلالتسجيل  
شاطر | 

طريقة جديدة لإزالة الوبر والشعر من الملابس والسجاد

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
16122010
مُساهمةطريقة جديدة لإزالة الوبر والشعر من الملابس والسجاد

[center]ازيكوا يا قمرااااااات

أنا هقلكوا على طريقة روعه وسهلة جدا لإزالة الشعر والوبرة من السجاد ..
إنك تجيبي شبشب بلاستيك
[/color]آه والله متستغربوش شبشب بلاستيك عادي بتاع البيت وتمسكية في ايدك وتمشي بيه على السجادة مع الضغط عليه على المكان اللي فيه وبرة أو شعر وهتشوفي النتيجة بنفسك في ساعتها ..

والاحلى من كده إن السجادة بتطلع ولا كأنها لسه جديدة
والطريقة التانية
لإزالة الوبرة والشعر من الملابس أو من البطانية هيا استعمال السلوتيب العريض الشفاف اكيد كلنا عارفينه
هنجيب منه حته كبيرة كده ونلفها على ايدينا ونمشي بيها على الهدوم او البطانية وهتلاقي كل الشعر لزق في السلوتيب

كاتب الموضوع : زوزة
مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

طريقة جديدة لإزالة الوبر والشعر من الملابس والسجاد :: تعاليق

انا مش فاهمة الطريقة اللأولي دى خالص بس الطريقه التانيه حلوه..عندي كمان طريقه لازالة الوبر من الهدوم باستخدام ماكينه الحلاقه الرجالي ونمشيها علي الهدوم ودي نتيجتها رائعة
تسلم ايدك يا سكر
تسلمووووووو ياقمرات

نورنو
فعلا صحيح انا مجربه السوليتيب وماكينة الحلاقة وهى ممتازة اما الشبشب لسه ما جربتوش يارب يكون فعال علشان هيحل ازمة كبيرة لى
تسلمى وبارك الله فيك
جاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامد جدى ....هجرب واقولكم ميرسى اووووى I love you

طريقة جديدة لإزالة الوبر والشعر من الملابس والسجاد

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 

صفحة 2 من اصل 3انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية