وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
منتدي وصفات كليوباترا

أهلا وسهلا بك إلى وصفات كليوباترا .
أهلا وسهلا بك ضيفنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمات، بالضغط هنا.كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، وفي حال رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.
الرئيسيةالرئيسية  المجلهالمجله  البوابةالبوابة  بحـثبحـث  دخولدخول  التسجيلالتسجيل  
شاطر | 

تحذير هااااااام لكل العضوات خلطة تصغير الانف

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
15122010
مُساهمةتحذير هااااااام لكل العضوات خلطة تصغير الانف

يابنات الموضوع دا انا عملته لكل العضوات اللى نفسها تجرب خلطة تصغير الانف وخايفه
انا بهدى الموضوع دا ل ايمى غانم عشان طلبت منى ارد عليها فى خلطة تصغير لانف
وانا بقولكم اوعوا حد يجربها انا استعملتها مخدتش منها غير ان انفى كانه مولع ناااار ههههههههه واخرتها طلع انها ولا بتصغر ولا حاجة وكمان سابت علامة ف انفى بقيت حمرا من الاجناب هههههه ربنا يستر هجرب ماسكات ويارب تختفى
وانا مستعملتهاش 3ايام بس دا انا استعملتها اكتر من اسبوع
بجد مفيش حاجة اسمها خلطة تصغر الانف دا كدب
واتمنى تكونوا استفدتوا من تجربتى
كاتب الموضوع : فتاة الاحزان
مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

تحذير هااااااام لكل العضوات خلطة تصغير الانف :: تعاليق

@hoba mohamed كتب:
هههههههههههههههههه

يعنى عملتى تجربه ع نفسك يسالا معلش تسلمى يا قمر وبجد جزاكى الله كل خير وكويس انك حذرتى لان فعلا ايمى كانت ناويه تجربها بس اوعى تجربى حاجه تانى ههههههههههههه
ههههههههههههه لا خلاص حرمت اجرب على نفسى حاجة تانى
@كليوباترا كتب:
يا مريومه كويس يا قمر انك نوهتي انا هشيلها خالص من الوصفات وركزوا مش اى وصفه يا ما وصفات هتتكتب بالمنطق اللي ميضرش اعملوه زبادى لبن الكلام ده عمره ميضر بيض فاهمين شاي لكن ابعدوا كمان عن الخل الابيض لان ليه اعراض جانبيه كتير
ايوة فعلا ياكوكى المفروض نجرب بس الحاجات اللى متضرش
يسلم مرورك ياحبيبتى
@sweetmannga كتب:
انا اول مرة اسمع عن الوصفة دي اصلا وازاي يعني كانت هتصغرها دي عظمة هتصغر ازاي يعني
مش عارفة ياخبيبتى انا لقيتها فنقلتها هنا فى المنتدى وجربتها على نفسى بس ربنا سترها
@emy ghanem كتب:
ياحبيبة قلبى يا مريومة معلشى يا قلبى سلامتك الف سلامة وانا خلاص مش هجربها ابدا المشكلة عندى ان مناخيرى مش كبيرة هى بس فيها عضمة زى بتاعة اصالة وغادة عبد الرازق وهما دلوقتى عملوا عملية تجميل بس انا الحمد لله راضية وانا اصلا مش شكلى وحش خالص بس كانت فكرة حلوة واكمنها من الطبيعة قلت اجرب اصلها بتبقى باينة فى الصور تسلملى يا مريومة
يسلم مرورك ياايمى ياقلبى وبالعكس انا شايفة ان العظمه دى بتحلى الشكل يعنى بصراحه اصالة مناخيرها فى الاول احلى بكتيييييير من دلوقتى وانتى زى القمر ياحبيبتى
@emy ghanem كتب:
ياحبيبة قلبى يا مريومة معلشى يا قلبى سلامتك الف سلامة وانا خلاص مش هجربها ابدا المشكلة عندى ان مناخيرى مش كبيرة هى بس فيها عضمة زى بتاعة اصالة وغادة عبد الرازق وهما دلوقتى عملوا عملية تجميل بس انا الحمد لله راضية وانا اصلا مش شكلى وحش خالص بس كانت فكرة حلوة واكمنها من الطبيعة قلت اجرب اصلها بتبقى باينة فى الصور تسلملى يا مريومة
الله يسلمك ياايمى ياقلبى وبصراحه مناخير اصاله قبل العمليه كانت احلى بكتييييير من دلوقتى وانتى زى القمر ياايمى ياحبيبتى

تحذير هااااااام لكل العضوات خلطة تصغير الانف

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 

صفحة 2 من اصل 3انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية