منتدى وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
شاطر
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي
داليا احمد
اميره رائعه
اميره رائعه
رقم عضويتك : 7
الاوسمه :
العمل/الترفيه : ليسانس حقوق
14122010
عايزة اعرف ليه البنات مجرد ما بتتخطب وتيجى تسلم على ام خطيبها بتقول ليها ماما
انا من راى انها سرقة لقب من انسانه عزيزة علينا وتوجيه لفرد اخر الله اعلم بيها
انا راىى اعملى بيها احسن ما تقوليها
عايزة اعرف كل واحدة مخطوبة ومتزوجة بتقول اه لحماتها وايهما الافضل عنده ان تعمل بها ى معاملتها مثل امها
ام مجرد قول ماما دون العمل به
مُشاطرة هذه المقالة على:Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

تعاليق

ههههههههههههههههه ماهى الوحدة لومقالتش لحماتها ياماما حماتها هتطلع عينها
بصى ياحبيبتى انا من رايى ان لازم البنت تقول لحماتها ياماما عشان تحسسها انها زى بنتها لكن لومقالتش لحماتها ياماما يبقى حماتها هتحس انها جايه تسرق ابنها منها وبكدا هتعيش البنت فى خناق وعذاب
انا بقول ماما الله عادى بصوا هو مش سرقه لقب وعمر ما حد بيساوى الام مهما كان الكلام اللي يقربك من حماتك ميضرش مع العمل طبعا علشان بنعامل ربنا لكن الله خدوها ببساطه ايه يعنى اللي تحبي تتعاملي بيه اعمليه بس كده علشان لزمن يا بنات بيلف وهنبقي في نفس المكان في يوم من الايام صح ايه رايكم ده رايي مش عارفه رايكم ايه
انا نسيت اقولكم انا بقولها طنط ومبحبش البنات اللى بيقولوا ماما يعنى مثلا مامتى كانت بتنادى تاتا ام بابا بلقب نانا علشان كان سنها كبير لكن انا حماتى سنها صغير فقررت من البداية انى اناديها زى ما بنادى خلاتى وعماتى طنط والحمد لله بعاملها زى ماما والله وربنا يعلم لكن اعتراضى على كلمة ماما انى شوفت بنات كتير اوى زى ما يكونوا بيقولوها بتريقة وشوفت طريقة معاملتهم وحشة جدا
علشان كده انا مع مبدا اعملى بيها ولا تقوليها
وهو ده اللى يهم حماتك اكتر
بصراحة انا مش مع الفكرة دى وخصوصا انه مش بالكلام ماهو ياما بنات بتقول لحماتها يا ماما وعلاقتهم زى الزفت الأهم من ده كله شكل العلاقة ما بينهم
وبصراحة ان مامتى متوفية ومش شايفة ان اى حد يستحق الكلمة دى من بعدها حتى ولو كانت حماتى طيبة
وانا فعلا بقول لوالدة خطيبى يا طنط والحمد لله الدنيا زى الفل مع بعض
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي