وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
وصفات كليوباترا

منتدى نسائي لكل ما يهم المراه العربيه عنايه بالبشره ,الشعر ,الجسم ,العروسه ,ديكور ,ازياء ,الحياه الزوجيه طبخ

الرئيسيةالرئيسية  المجلهالمجله  البوابةالبوابة  بحـثبحـث  دخولدخول  التسجيلالتسجيل  
شاطر | 

يالا نساعد كل عروسه معانا ادخلوا ساعدوها ؟؟؟؟

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
08122010
مُساهمةيالا نساعد كل عروسه معانا ادخلوا ساعدوها ؟؟؟؟

بصوا انا حسيت ان اغلب العرايس تايهه يشتروا منين وفين وفين المفارش والصينى والمعارضض المجمعه ياريت اللي تعرف مواعيد معارض مثلا واحس الاماكن للجهاز كل حاجه من هدومها للصينى للكاسات للفوط وهكذا يا بنات عايزين نساعد كل عروسه وعايزه مشاركات واللي لسه متجوزه تساعدنا
مستنيه افكاركم الحلوه وفي مصر واسكندريه دمياط الصعيد اي بلد كل واحده تعرف معلومه تضيفها يا ريت يت بنات يبقي مرجع لكل عروسه يا حبيبى يا رب يتمم لكل بنت علي خير ويرزق كل بنوته بالزوج الصالح
كاتب الموضوع : كليوباترا

عدل سابقا من قبل كليوباترا في 08.12.10 23:51 عدل 1 مرات
مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

يالا نساعد كل عروسه معانا ادخلوا ساعدوها ؟؟؟؟ :: تعاليق

اه صحيح الموضوع ده مهم اووووووووووووووووى جدا بجد انا من المنصورة والحمد لله معرفش هعمل ايه هههههههههه انا اعرف بس السجاد واللانجيرى واسمع عن الصينى والحاجات دى بس انا عايزة اعرف باقى الاماكن ياريت تبقوا تعرفونى بس انا اسمع ان فى القاهرة يا كوكى فيه محلات للنجف احسن واشيك وارخص كتير من عندنا ممكن تبقى تعرفينى كوكيه اما بالنسبة للسجاد يابنات النساجون الشرقيون بس فرع المشاية فى مكان عندنا فى المنصورة اسمه المشاية وكمان الرملاوى بتاع الصينى والحاجات دى برضه على المشاية السفلية اما بقى الللانجيرى فلا يعلى على وجدى جلال واسلام برضه فى المشاية السفلية وبس ولا افقه غير كدة وبس :lol:
دي اول مشاركه ليا في المنتدى بس انا حبيت الموضوع دا قووي وعاوزه اعرف اشتري اي نوع حلل وايه الافضل والماركه وانا من اسكندريه
http://www.wasafatcleopatra.com/t7622-topic

موضوع ده هتلاقوا فيه كل اللي انتم عاييزنه وبنجمع الاسئله وهتستفيدوا من اسئله بعض وانا بجمع الردود وبنزلهالكم

يالا نساعد كل عروسه معانا ادخلوا ساعدوها ؟؟؟؟

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 

صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2