منتدى وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى

يالا نساعد كل عروسه معانا ادخلوا ساعدوها ؟؟؟؟

صفحة 2 من اصل 2 الصفحة السابقة  1, 2

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

08122010

مُساهمة 

default يالا نساعد كل عروسه معانا ادخلوا ساعدوها ؟؟؟؟

بصوا انا حسيت ان اغلب العرايس تايهه يشتروا منين وفين وفين المفارش والصينى والمعارضض المجمعه ياريت اللي تعرف مواعيد معارض مثلا واحس الاماكن للجهاز كل حاجه من هدومها للصينى للكاسات للفوط وهكذا يا بنات عايزين نساعد كل عروسه وعايزه مشاركات واللي لسه متجوزه تساعدنا
مستنيه افكاركم الحلوه وفي مصر واسكندريه دمياط الصعيد اي بلد كل واحده تعرف معلومه تضيفها يا ريت يت بنات يبقي مرجع لكل عروسه يا حبيبى يا رب يتمم لكل بنت علي خير ويرزق كل بنوته بالزوج الصالح

عدل سابقا من قبل كليوباترا في 08.12.10 23:51 عدل 1 مرات

مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

يالا نساعد كل عروسه معانا ادخلوا ساعدوها ؟؟؟؟ :: تعاليق

مُساهمة في 15.12.10 14:07 من طرف emy ghanem

اه صحيح الموضوع ده مهم اووووووووووووووووى جدا بجد انا من المنصورة والحمد لله معرفش هعمل ايه هههههههههه انا اعرف بس السجاد واللانجيرى واسمع عن الصينى والحاجات دى بس انا عايزة اعرف باقى الاماكن ياريت تبقوا تعرفونى بس انا اسمع ان فى القاهرة يا كوكى فيه محلات للنجف احسن واشيك وارخص كتير من عندنا ممكن تبقى تعرفينى كوكيه اما بالنسبة للسجاد يابنات النساجون الشرقيون بس فرع المشاية فى مكان عندنا فى المنصورة اسمه المشاية وكمان الرملاوى بتاع الصينى والحاجات دى برضه على المشاية السفلية اما بقى الللانجيرى فلا يعلى على وجدى جلال واسلام برضه فى المشاية السفلية وبس ولا افقه غير كدة وبس :lol:

مُساهمة في 23.12.10 21:42 من طرف miss_alxe

دي اول مشاركه ليا في المنتدى بس انا حبيت الموضوع دا قووي وعاوزه اعرف اشتري اي نوع حلل وايه الافضل والماركه وانا من اسكندريه

مُساهمة في 23.12.10 22:18 من طرف كليوباترا

http://www.wasafatcleopatra.com/t7622-topic

موضوع ده هتلاقوا فيه كل اللي انتم عاييزنه وبنجمع الاسئله وهتستفيدوا من اسئله بعض وانا بجمع الردود وبنزلهالكم

صفحة 2 من اصل 2 الصفحة السابقة  1, 2

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة