منتدى وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
شاطر
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي
كليوباترا
ملكه المنتدى
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان
08122010
بصوا انا حسيت ان اغلب العرايس تايهه يشتروا منين وفين وفين المفارش والصينى والمعارضض المجمعه ياريت اللي تعرف مواعيد معارض مثلا واحس الاماكن للجهاز كل حاجه من هدومها للصينى للكاسات للفوط وهكذا يا بنات عايزين نساعد كل عروسه وعايزه مشاركات واللي لسه متجوزه تساعدنا
مستنيه افكاركم الحلوه وفي مصر واسكندريه دمياط الصعيد اي بلد كل واحده تعرف معلومه تضيفها يا ريت يت بنات يبقي مرجع لكل عروسه يا حبيبى يا رب يتمم لكل بنت علي خير ويرزق كل بنوته بالزوج الصالح

عدل سابقا من قبل كليوباترا في 08.12.10 23:51 عدل 1 مرات
مُشاطرة هذه المقالة على:Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking
تعاليق
اه صحيح الموضوع ده مهم اووووووووووووووووى جدا بجد انا من المنصورة والحمد لله معرفش هعمل ايه هههههههههه انا اعرف بس السجاد واللانجيرى واسمع عن الصينى والحاجات دى بس انا عايزة اعرف باقى الاماكن ياريت تبقوا تعرفونى بس انا اسمع ان فى القاهرة يا كوكى فيه محلات للنجف احسن واشيك وارخص كتير من عندنا ممكن تبقى تعرفينى كوكيه اما بالنسبة للسجاد يابنات النساجون الشرقيون بس فرع المشاية فى مكان عندنا فى المنصورة اسمه المشاية وكمان الرملاوى بتاع الصينى والحاجات دى برضه على المشاية السفلية اما بقى الللانجيرى فلا يعلى على وجدى جلال واسلام برضه فى المشاية السفلية وبس ولا افقه غير كدة وبس :lol:
دي اول مشاركه ليا في المنتدى بس انا حبيت الموضوع دا قووي وعاوزه اعرف اشتري اي نوع حلل وايه الافضل والماركه وانا من اسكندريه
http://www.wasafatcleopatra.com/t7622-topic

موضوع ده هتلاقوا فيه كل اللي انتم عاييزنه وبنجمع الاسئله وهتستفيدوا من اسئله بعض وانا بجمع الردود وبنزلهالكم
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي