منتدى وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
شاطر
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي
كليوباترا
ملكه المنتدى
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان
08122010
بصوا انا حسيت ان اغلب العرايس تايهه يشتروا منين وفين وفين المفارش والصينى والمعارضض المجمعه ياريت اللي تعرف مواعيد معارض مثلا واحس الاماكن للجهاز كل حاجه من هدومها للصينى للكاسات للفوط وهكذا يا بنات عايزين نساعد كل عروسه وعايزه مشاركات واللي لسه متجوزه تساعدنا
مستنيه افكاركم الحلوه وفي مصر واسكندريه دمياط الصعيد اي بلد كل واحده تعرف معلومه تضيفها يا ريت يت بنات يبقي مرجع لكل عروسه يا حبيبى يا رب يتمم لكل بنت علي خير ويرزق كل بنوته بالزوج الصالح

عدل سابقا من قبل كليوباترا في 08.12.10 23:51 عدل 1 مرات
مُشاطرة هذه المقالة على:Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

تعاليق

موضوع روووووووعة ياكوكى بس ياريت اللى يعرف اى معلومة فى اسيوط يقولى عشان انا بصراحه تايهه فعلا ومش عارفة هبقى اشترى حاجاتى منين
بالنسبة للادوات المنزلية ف مول جديد سمعت عنه ف الازهر جنب حمام التلات

اسمه مول الازهر عند جامع البنات
بيقولو ف حاجات تحفة وجميلة جدا ومن غير فصال ووجع قلب

وفى محل تانى ف مكرم عبيد جنب حديقة الطفل

دول ال فكراهم دلوقتى لو افتكرت اى جديد هكتبه ع طووووووووول

وربنا يتمم بخير لكل عروووووووووووووووووووووسة يارب

هوه ده يا نودا يا قمر اختى كمان هتجهز باذن الله يارب يا مريومه كمان اسيوط يكتبوا بجد يا بنات عايزين تقرير شامل للعرايس تسلموا علي المرورو يا قمرات
ربنا يكرمك فعلا احنا محتاجين الموضوع دا جدا وياريت كل وحدة تدخل تعلق تقول هي من انهي محافظة والاماكن اللي تعرفها من المحافظة بتاعتها وربنا يجازينا كلنا خير ويتقبل مننا صالح الاعمال
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي