وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
منتدي وصفات كليوباترا

أهلا وسهلا بك إلى وصفات كليوباترا .
أهلا وسهلا بك ضيفنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمات، بالضغط هنا.كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، وفي حال رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.
الرئيسيةالرئيسية  المجلهالمجله  البوابةالبوابة  بحـثبحـث  دخولدخول  التسجيلالتسجيل  
شاطر | 

محتاجه حل سريع

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
08122010
مُساهمةمحتاجه حل سريع

ازيكوا يا احلى بنانيت
انا محتاجه حل شريع عشان المكوه بتاعتى المنظم بتاعها كان باظ وسخنت اوى وانا مكنتش اعرف وحرقت بلوزه ووسايبه اثر وشوائب عاوزه حل لطريقه تنضيفها هى مكوه ناشينوال اصلى وانا صلحتها خلاص بس خايفه اكوى بيها لتبوظ الهدوم ارجوا الرد عليا
كاتب الموضوع : hoba mohamed
مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

محتاجه حل سريع :: تعاليق

رد: محتاجه حل سريع
مُساهمة في 08.12.10 21:19 من طرف hoba mohamed
يا بنات محدش رد عليا لييييييه :cry:
مُساهمة في 08.12.10 21:38 من طرف كليوباترا
معلش يا هوبه بصي يا قمر من جوه بتتنظف بمياه سخنه وخل بتدوب اللي جوه انا كتير عملت معايا كده ولو كويتى بيها هتبوظ البلوزات هاتى سلك سلك المواعين السلك السلك عارفاه بتاع زمان ده اللي الومونيوم مش عارفه اسمه ايه وادعكي بيه وبميه سخنه هتنظف تحفه جربي وقولي ليه بس يا دوب تشيلي الحرق بس علشان متتجرحش
مُساهمة في 08.12.10 22:03 من طرف hoba mohamed
بارك الله فيك يا كوكى ع اهتمامك يا رب وردك وانا عارفه السلك ده منا يدعك بيه الحلل الالمونيا بتاعتى Very Happy بارك الله فيك يا قمر انا هجرب وهقولك ع طول
مُساهمة في 08.12.10 22:08 من طرف كليوباترا
بنوته كمان ردت علي الفيس بكده بصي
مشى عليها صابونة مبلولة وبعد كده افركيها بسلك الصحون بشكل دائرى و فى الاخر امسحيها بقطعة قماش نضيفة وكده هتنضف طريقه تانيه هي مشابهه بردوا يارب ينفع

محتاجه حل سريع

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 

صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية