وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
وصفات كليوباترا

منتدى نسائي لكل ما يهم المراه العربيه عنايه بالبشره ,الشعر ,الجسم ,العروسه ,ديكور ,ازياء ,الحياه الزوجيه طبخ

الرئيسيةالرئيسية  المجلهالمجله  البوابةالبوابة  بحـثبحـث  دخولدخول  التسجيلالتسجيل  
شاطر | 

ازااااااااااااااااااااى..تدلعى حبيبك قدام اهله

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
06122010
مُساهمةازااااااااااااااااااااى..تدلعى حبيبك قدام اهله

طبعا كلنا بنتكلم على دلعنا لاجوازنا ودلعهم لينا
طيب مفكرتوش تدلعو اجوازكم ازاى قدام اهلهم!!!!!!!!!!!!!!!!
يا سلاميا سلاميا سلام
مهو برضة الراجل لازم يحس بغروره قدام اهله..انا مبقولكيش تكونى بجحة او تقعدى تتكلمى فحب معااااااههبل
لا انا قصدى كدة دلع حلو خفيف..........
يعنى مثلا متقوليش غير يا حبيبى او يا بيبى دايما
مكانك يكون جنبه دايما فأى مكان..قدام التلفزيون ..عالسفرة...اوضة لصالون
ايه المشكلة وهو خارج لوحدة او مع حد من اهله..تطلعى وراه بالبرفان بتاعه وترشيله
ومتنسيش تفضلى واقفة لحد ميخرج وتقولى لا اله الا الله
ومتنسيش تجرى عالبلكونة تشوفيه وهو ماشى
وتاخدى ولادك معاكى.يلا نشوف بابا ونعمله باى
لما يرجع من برة تقابليه بكوباية العصير زى مبتعملى فشقتكمبسوطة..........تخيلى شكلك حيكون ازاى
اكيد حيحسدو جوزك عليكى
واكيد عمره ميحاول يحرجك قدام حد
صحيح احنا بنعمل كدة فبيوتنا .لكن ايه المشكلة لما ندلعهم ..وكل وحدة تحسس جوزها انه سيدها وانه اكتر راجل مراته مدلعاه
طبعا فى حيقولو آآآآآآآآآآآه عشان مامتة تتغاظ .أو اخته العقربة تنقرنى عين ....أو سلفتى الحرباية تقر عليا.أو سلفى يتخانق مع مراته ويقولها شوفى بتعمل اييييييييه
لاااااااااااااااا يا حلوة
اولا مش خسارة فجوزك انك تدلعيه جوة البيت وبرة البيت
ثانيا عمليها بس وسمى الله او اقرى فسرك المعوذتين
ثالثا لو كل واحدة قالت كدة يبقى كان زمان محدش عمل حاجة خالص عشان الحسد والقرررررررررر
بصى مالااااااااااااااااااااخر جوزك حيدووووووووب فيك دوووووووووووب..لانك كدة حافظتى على كبريائه قدام الناااااااااس
تيجى واحده ناصحة وتقولى .افرضى كنا متخاصمين او امه او اختة او سلفته قالتلى كلمة حرقتلى دمى طول ما حنا عند اهلهيا سلاميا سلام
حقولك يا ياا خايبة .يااللى عاملة فيها ناصحة اذا حد حرقلك دمك ....احرقى انت دمه بمعاملة جوووووزك حلو...صدقينى لو حد بيكرهك حيتحرق دمه من كدة .وفى جميع لاحوال انت المستفيدة
ولو انت وجوزك متخاصميييييييييين...خدو دايما على نفسكو عهد ان الخصام يكون مبينكم بسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
ومحدش يحس بيييييييييه واتكلمو عاااااااااااااااااادى قدام الناس ودلعو بعض ..............آآآآآآآآآآه ايه المشكلة لما تتفقو على كدةمش ح اتكلم خالصمش ح اتكلم خالص
انا وجوزى عاملين كدة ..يعنى لو حد فينا مقموص شويه او زعلان مش بنحسس حد خااااااااااااالص بحاجة زى دى.لدرجة ان فى ناس قالولنا هو انتو مبتزعلوش خالص.............(الله اكبر فعنيييييهم)
المهم ايه رأيك لما تعملى كدة............مستنية رأيك ......
كاتب الموضوع : roroo roroo
مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

ازااااااااااااااااااااى..تدلعى حبيبك قدام اهله :: تعاليق

ربنا يجعله فى ميزان حسناتك ويخلكو لبعض يارب
ربنا يباركلك يارب ياروح قلبي انا معاكى في كل كلامك بس برضو مع البنوته اللى عارضتك في نقطه ان مينفعش ده الدلع ده يكون قدام حد اوى لان فعلا بيتقلب بالحقد والغيره والاهم فعلا وضوح احترامك وتقديرك ليه
كلامك فعلا هو العقل
هتكسبى جوزك وتطمنى مامته على حياته معاكى
طبعا انا بتكلم على الامهات الكويسه ماليش دعوة بام غل دى انا معرفش اتصرف معاها اصلا
ربنا يرزق كل البنات بحموات طيبات
تسلم ايدك ياجميل على كل
امك
تسلم ايدك ياااااااااااااقمر على موضوعك وربنا يجعله فى ميزاااااااااان حسناتك بس المشكلة انى انا ساكنة فى بيت عيله ومامته تحت ممكن تحرجنى وتقولى الكلام ده تقوليه فى بيتك وبس انتى فاهمة ده غير القر بقى من سلافى ربناااا يستر
الموضوع هايل قويييييييييييييييي بس مظنش ان عند زوجي ممكن اعمل كدة لانهم هينتقدوني للاسف انا بهتم بيه في الاكل يعني مثلا اقشرله السمك واحط له الاكل في بقه وكدة يعني واشوف طلباته وبحترمه امام اهله بيتهيألي كدة كويس بردو

ازااااااااااااااااااااى..تدلعى حبيبك قدام اهله

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 

صفحة 4 من اصل 5انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5  الصفحة التالية