منتدى وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
الرئيسيةالرئيسية  المجلهالمجله  البوابةالبوابة  بحـثبحـث  دخولدخول  التسجيلالتسجيل  

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمـــات، بالضغط هنا.كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.

منتدى نسائي لكل ما يهم المراه العربيه عنايه بالبشره ,الشعر ,الجسم ,العروسه ,ديكور ,ازياء ,الحياه الزوجيه طبخ

شاطر | 

عندك اى مشكلة فى شعرك مضايقاكى؟؟؟ ادخلى واكتبى مشكلتك واحنا هنحاول نساعدك

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 39 ... 74, 75, 76
كاتب الموضوعرسالة
05122010
مُساهمةعندك اى مشكلة فى شعرك مضايقاكى؟؟؟ ادخلى واكتبى مشكلتك واحنا هنحاول نساعدك

يابنات اى مشكلة تواجهك فى شعرك ادخلى هنا اكتبى المشكلة وانا ان شاءالله هحاول ارد عليكى بمساعدة ملكة المنتدى كليوباترا
كاتب الموضوع : فتاة الاحزان
مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

عندك اى مشكلة فى شعرك مضايقاكى؟؟؟ ادخلى واكتبى مشكلتك واحنا هنحاول نساعدك :: تعاليق

@ام حنين ويحيي كتب:
السلام عليكم انا عضوة جديدة في المنتدي عندي مشكلتين الاولي ان شعري خفيف ونفسي يتقل شوية التانية نفسي اخس حوالي 10 كيلو ومش قادرة لاني مبعرفش التزم بالرجيم بس لو اعشاب تخسيس بقدر يارب الاقي عندكو اللي يريحنيمن مشاكلي
بالنسبة ان شعرك خفيف
استعملى زيت التوم ياقمر خصصى يومين ف الاسبوع زى السبت والتلات
يوم السبت اعملى زيت التوم وسبيه ساعه ع شعرك والتلات ادهنى زيت الخروع وسبيه ساعتين ع شعرك
بالنسبة للمشكلة التانية حد من الاميرات هيساعدك فيه
@Rasha Abdullah كتب:
بسم الله

اولا انا شعري دهني وبيقع علي طول لدرجه ان بقيت اشوف جلد راسي كأني في حاله صلع هو بيطول لكن في فرغات كتير قوي الشعرايه ضعيفه ولما بتقع بتقع من الجدر
جربت حاجات كتير زيت زيتون ووصفات طبيه ورحت لاكتر من دكتور والحلول اللي قدموها ماجابتش نتيجه واللي منها جابت نتيجه لكن اول ماوقفتها ضعف تاني ووقع
الدهون اللي في شعرب بتخليه ناعم وبيتلبك لما مااغسلهوش اسبوع مثلا.
الايام دي كمان انا بعمل رجيم عشان اخس من شهر 11 اللي فات وقصيت شعري في الفتره دي مرتين وبيطول لكن مابيكترش .
وشكرا
بالنسبة للدهون ال ف شعرك لازم تستخدمى الحنه لانها بتنظم افراز الدهون استعمليها كل15يوم
بالنسبة لشعرك الخفيف بيقع هاتى زيت توم كل يوم ادهنى ساعه ع شعرك والبسى بونيه بعد كدا اغسليه بشامبو خفيف زى شامبو لونا وبعد ال10ايام حددى يوم ف الاسبوع متغيرهوش زى مثلا كل سبت حطى زيت توم بنفس الطريقة واغسلى
واشترى زيت بردهان املا الهندى واعملى حمام زيت كل يوم تلات وخلال شهر اضمنلك ان شعرك هيبطل يقع

عندك اى مشكلة فى شعرك مضايقاكى؟؟؟ ادخلى واكتبى مشكلتك واحنا هنحاول نساعدك

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 

صفحة 76 من اصل 76انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 39 ... 74, 75, 76