منتدى وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
الرئيسيةالرئيسية  المجلهالمجله  البوابةالبوابة  بحـثبحـث  دخولدخول  التسجيلالتسجيل  

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمـــات، بالضغط هنا.كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.

منتدى نسائي لكل ما يهم المراه العربيه عنايه بالبشره ,الشعر ,الجسم ,العروسه ,ديكور ,ازياء ,الحياه الزوجيه طبخ

شاطر | 

عندك اى مشكلة فى شعرك مضايقاكى؟؟؟ ادخلى واكتبى مشكلتك واحنا هنحاول نساعدك

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 38 ... 72, 73, 74, 75, 76  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
05122010
مُساهمةعندك اى مشكلة فى شعرك مضايقاكى؟؟؟ ادخلى واكتبى مشكلتك واحنا هنحاول نساعدك

يابنات اى مشكلة تواجهك فى شعرك ادخلى هنا اكتبى المشكلة وانا ان شاءالله هحاول ارد عليكى بمساعدة ملكة المنتدى كليوباترا
كاتب الموضوع : فتاة الاحزان
مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

عندك اى مشكلة فى شعرك مضايقاكى؟؟؟ ادخلى واكتبى مشكلتك واحنا هنحاول نساعدك :: تعاليق

والله انا شعري بحس انه من تحت بينقسم شعرتين مش عارفه ليه وكمان لما امشط فيه بلاقي انه بتتساقط شعره مكسره حتت صغيره هو طويل وناعم شويه بس يتطاير نفسي لو سيبته كذه مسدول مايطاير معايا اعمل ايه الله يخليك فيديني
انا شعر يتساقط بطريقةغير طبيعة اعمل ايه وانا قدامى 5شهور واتجوز
بالنسبه للتساقط هنجيب زيت زيتون وننقع فيه توم مهروس لمده 3 ايام ونصفيه وندلك بيه الشعر مرتين بالاسبوع
ويستحسن ندفي الزيت كل مره نستخدمه
ونتركه لمده ساعتين ونغسله جيدا
معلش نستحمل الريحه بس النتيجه هتبقي جامده

بالنسبه للتقصف لازم نقص الشعر فوق التقصيف بسم واحد بعدين عمله ماسك مايونيز مره بالاسبوع علي الشعر من الجذور حتي الاطراف ونركز عالاطراف اوووووووووووووي
انا مشكلتى ان شعرى مش بيطول وقصير وخفيف جدا وفى قشره الحمد لله طبعا بس ايه الحل
شعري خفيف جداً وبيتساقط بغزاره والشهره نفسها ضصعيفه وخفيفه

ياريب لو فيه علاج سريع اكون شاكره لفضالك

عندك اى مشكلة فى شعرك مضايقاكى؟؟؟ ادخلى واكتبى مشكلتك واحنا هنحاول نساعدك

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 

صفحة 73 من اصل 76انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 38 ... 72, 73, 74, 75, 76  الصفحة التالية