منتدى وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
الرئيسيةالرئيسية  المجلهالمجله  البوابةالبوابة  بحـثبحـث  دخولدخول  التسجيلالتسجيل  

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمـــات، بالضغط هنا.كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.

منتدى نسائي لكل ما يهم المراه العربيه عنايه بالبشره ,الشعر ,الجسم ,العروسه ,ديكور ,ازياء ,الحياه الزوجيه طبخ

شاطر | 

عندك اى مشكلة فى شعرك مضايقاكى؟؟؟ ادخلى واكتبى مشكلتك واحنا هنحاول نساعدك

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3 ... 38 ... 76  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
05122010
مُساهمةعندك اى مشكلة فى شعرك مضايقاكى؟؟؟ ادخلى واكتبى مشكلتك واحنا هنحاول نساعدك

يابنات اى مشكلة تواجهك فى شعرك ادخلى هنا اكتبى المشكلة وانا ان شاءالله هحاول ارد عليكى بمساعدة ملكة المنتدى كليوباترا
كاتب الموضوع : فتاة الاحزان
مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

عندك اى مشكلة فى شعرك مضايقاكى؟؟؟ ادخلى واكتبى مشكلتك واحنا هنحاول نساعدك :: تعاليق

جميل اوي يا مريومه ربنا يوفقك
انا شعرى بيقع جامد ومش عارفه اعمل ايه وكمان وقف نموه
انا جربت وصفات كتير بس مش شغاله اوى وعاوزه اعرف اعمل وصفه بالنخاع ازاى وشكرا المنتدى جامد موووووووووووووووت
بصى يا قمر انا مش عارفة احدد نوع شعرى اولا وانا صغيرة كان تقييييييييييييييييل جدا وناعم المهم احد العيون اللى مش لطيفة دمرت شعرى ومن ساعتها بقى خفيف جدا ولما مش بحط عليه زيت او كريم بيبقى هايش جدا وفى نفس الوقت فيه قشرة الحمد لله هو ناعم ولما بلفه بيبقى جميل انا عايزة حاجة تطوله وتتقله والقشرة كمان معلش طولت عليكى وهتعبك معاى I love you
السلام عليكم انا مشكلتى ان شعرى خفيف جدا ومهما ااقصه مش بيطول خال بيفضل على نفس القصر بتاع القصه اللى قصتها ياريت تلاقلاقولى اى حل ليه لانى اتعقدت منه خلالالالالالاص

عندك اى مشكلة فى شعرك مضايقاكى؟؟؟ ادخلى واكتبى مشكلتك واحنا هنحاول نساعدك

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 

صفحة 1 من اصل 76انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3 ... 38 ... 76  الصفحة التالية