منتدى وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
شاطر
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي
نفرتيتي
ملكه المنتدى
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 2
الاوسمه :
05122010
السلام عليكم يا بنات

ازيكم ؟ ..... أنا كنت عايزة اخس يا بنات و رحت للدكتور من فترة و الحمد لله خسيت تقريبا 30 كيلو و طبعا الموضوع ده خد منى تقريبا 8 شهور بس صبرت و اول شهر خسيت تقريبا 10 كيلو بس طبعا انا خسيت براحه علشان جسمي متعود على الريجيم

اللى عايز يا بنات يخس و يتابع لغايه مايوصل للى هو عايزة يجي هنا و انا هتابه معاكم لغايه ما كل بنت توصل للى هى عايزاه

هستنى ردودكم و لو مالاقيتش منكم رد او متابعه مش هكمل و اقولكم ازاى

و اهلا بيكم يا بنات معانا
مُشاطرة هذه المقالة على:Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking
تعاليق
اهلا بيكم يا بنات بالنسبه للبطن الريجيم اللى انا عملته نزلى بطنى بصراحه مع العلم انى ولدت قيصرى بس كنت بعمل كام تمرين مع المشي بعدد معين و كانت تمارين سهله و برده هحضرلكم الجدول كله و التمارين و طرق الطبخ و كله و انزلهوملكم كمان شويه بس بجه الملف علشان كل البنات تستفيد
بس يا بنات اهم حاجه الاراده و الجديه و انا هشجعكم و نعمل مع بعض و اللى تضايق و لا تكتاب و لا اللى عندها مشكله تقولهالى علشان نكمل مع بعض و لازم نحط فى دماغنا

لازم نوصل للى احنا عايزينه و مافيش حاجه هتقف قدامنا
وانا كمان معاااااااااااكى يا قمر بس ياريت نبدى بسرررررعة
بصوا يا بنات عايزين نتفق على حاجات قبل الريجيم اللى هى

1- اتوزنوا مرة واحده فى الاسبوع يعنى لو هنبدأ الريجيم بكرة نتوزن قبله علشان نعرف اخر الاسبوع خسينا قد ايه

2- لو جعتوا فى وسط وجبات الريجيم ممكن تاكلوا خيار باى كميه او كوسه مسلوقه او 2 جزر او الخس من غير ورق

3- ممكن نبدل اى فطار و اى عشا بثمرتين فاكهه

4- لو انتم من النوع اللى بيتحرك كتير اوى و بتهبطوا اوى ممكن تاخدوا 2 زجاجه بيبسي دايت فى الاسبوع بس ياريت ماحدش ياخدها خالص لان غالبا كلنا مهما حصل حركتنا مش بتبقىكتير اوى

5- ليكم معلقتين سكر كل يوم او 2 عسل بس دول لازم تاخدوهم علشان ماينفعش تمنعوا جسمكم من السكر

6- ممكن تحولى ثمرة الفاكهه لعصير لو عايزين تشربوا عصير بس طبعا من غير سكر

يتبع
طيب انا باخد كبسولات اولى وكان دكتور رجيم هوا اللى كاتبهولى :?:
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي