وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
وصفات كليوباترا

منتدى نسائي لكل ما يهم المراه العربيه عنايه بالبشره ,الشعر ,الجسم ,العروسه ,ديكور ,ازياء ,الحياه الزوجيه طبخ

الرئيسيةالرئيسية  المجلهالمجله  البوابةالبوابة  بحـثبحـث  دخولدخول  التسجيلالتسجيل  
شاطر | 

اللى عايز يخس يجي هنا بسرعههههه (اللى عايز يخس لغايه 30كيلو)

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 5, 6, 7 ... 13 ... 20  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
05122010
مُساهمةاللى عايز يخس يجي هنا بسرعههههه (اللى عايز يخس لغايه 30كيلو)

السلام عليكم يا بنات

ازيكم ؟ ..... أنا كنت عايزة اخس يا بنات و رحت للدكتور من فترة و الحمد لله خسيت تقريبا 30 كيلو و طبعا الموضوع ده خد منى تقريبا 8 شهور بس صبرت و اول شهر خسيت تقريبا 10 كيلو بس طبعا انا خسيت براحه علشان جسمي متعود على الريجيم

اللى عايز يا بنات يخس و يتابع لغايه مايوصل للى هو عايزة يجي هنا و انا هتابه معاكم لغايه ما كل بنت توصل للى هى عايزاه

هستنى ردودكم و لو مالاقيتش منكم رد او متابعه مش هكمل و اقولكم ازاى

و اهلا بيكم يا بنات معانا
كاتب الموضوع : نفرتيتي
مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

اللى عايز يخس يجي هنا بسرعههههه (اللى عايز يخس لغايه 30كيلو) :: تعاليق

اهلا بيكم يا بنات بالنسبه للبطن الريجيم اللى انا عملته نزلى بطنى بصراحه مع العلم انى ولدت قيصرى بس كنت بعمل كام تمرين مع المشي بعدد معين و كانت تمارين سهله و برده هحضرلكم الجدول كله و التمارين و طرق الطبخ و كله و انزلهوملكم كمان شويه بس بجه الملف علشان كل البنات تستفيد
بس يا بنات اهم حاجه الاراده و الجديه و انا هشجعكم و نعمل مع بعض و اللى تضايق و لا تكتاب و لا اللى عندها مشكله تقولهالى علشان نكمل مع بعض و لازم نحط فى دماغنا

لازم نوصل للى احنا عايزينه و مافيش حاجه هتقف قدامنا
Surprised جزاكى الله خيرا
وانا كمان معاااااااااااكى يا قمر بس ياريت نبدى بسرررررعة
بصوا يا بنات عايزين نتفق على حاجات قبل الريجيم اللى هى

1- اتوزنوا مرة واحده فى الاسبوع يعنى لو هنبدأ الريجيم بكرة نتوزن قبله علشان نعرف اخر الاسبوع خسينا قد ايه

2- لو جعتوا فى وسط وجبات الريجيم ممكن تاكلوا خيار باى كميه او كوسه مسلوقه او 2 جزر او الخس من غير ورق

3- ممكن نبدل اى فطار و اى عشا بثمرتين فاكهه

4- لو انتم من النوع اللى بيتحرك كتير اوى و بتهبطوا اوى ممكن تاخدوا 2 زجاجه بيبسي دايت فى الاسبوع بس ياريت ماحدش ياخدها خالص لان غالبا كلنا مهما حصل حركتنا مش بتبقىكتير اوى

5- ليكم معلقتين سكر كل يوم او 2 عسل بس دول لازم تاخدوهم علشان ماينفعش تمنعوا جسمكم من السكر

6- ممكن تحولى ثمرة الفاكهه لعصير لو عايزين تشربوا عصير بس طبعا من غير سكر

يتبع
طيب انا باخد كبسولات اولى وكان دكتور رجيم هوا اللى كاتبهولى :?:

اللى عايز يخس يجي هنا بسرعههههه (اللى عايز يخس لغايه 30كيلو)

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 

صفحة 6 من اصل 20انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 5, 6, 7 ... 13 ... 20  الصفحة التالية