وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
وصفات كليوباترا

منتدى نسائي لكل ما يهم المراه العربيه عنايه بالبشره ,الشعر ,الجسم ,العروسه ,ديكور ,ازياء ,الحياه الزوجيه طبخ

الرئيسيةالرئيسية  المجلهالمجله  البوابةالبوابة  بحـثبحـث  دخولدخول  التسجيلالتسجيل  
شاطر | 

اللى عايز يخس يجي هنا بسرعههههه (اللى عايز يخس لغايه 30كيلو)

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12 ... 20  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
05122010
مُساهمةاللى عايز يخس يجي هنا بسرعههههه (اللى عايز يخس لغايه 30كيلو)

السلام عليكم يا بنات

ازيكم ؟ ..... أنا كنت عايزة اخس يا بنات و رحت للدكتور من فترة و الحمد لله خسيت تقريبا 30 كيلو و طبعا الموضوع ده خد منى تقريبا 8 شهور بس صبرت و اول شهر خسيت تقريبا 10 كيلو بس طبعا انا خسيت براحه علشان جسمي متعود على الريجيم

اللى عايز يا بنات يخس و يتابع لغايه مايوصل للى هو عايزة يجي هنا و انا هتابه معاكم لغايه ما كل بنت توصل للى هى عايزاه

هستنى ردودكم و لو مالاقيتش منكم رد او متابعه مش هكمل و اقولكم ازاى

و اهلا بيكم يا بنات معانا
كاتب الموضوع : نفرتيتي
مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

اللى عايز يخس يجي هنا بسرعههههه (اللى عايز يخس لغايه 30كيلو) :: تعاليق

يا بنات عندى رجاء مهم جدا جدا
ابعدوا عن الادويه خالص
بيبقى كلها مخاطر و لو خسيتي بعد كده هتتخنى اكتر
ارجوكم بجد بلاش ادويه خالص
اوعو تنسونى انا معاكم يا بنات...و بجد ربنا حيكرمك و يوفقك يا نفرتيتي يا قمر عشان حتفيدينا بمعلوماتك و تنقذينا من سجن الكيلوجرامات اللى تعبانا و مدوخانا...حابدأ من بكرة معاكى و فى انتظار الريجيم و التعليمات...جزاكى الله عننا كل خير
ياريت تبتدى من بكره يا قمر لاحسن الشكل العام مش لطيف خاااااااااااااااااااااااااااالص
ايوة بقا ياوديع ادينى
كملى ياريت دى مشكله بنات مصر بس ياريت تركزى ع البطن[]

اللى عايز يخس يجي هنا بسرعههههه (اللى عايز يخس لغايه 30كيلو)

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 

صفحة 5 من اصل 20انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12 ... 20  الصفحة التالية