وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
وصفات كليوباترا

منتدى نسائي لكل ما يهم المراه العربيه عنايه بالبشره ,الشعر ,الجسم ,العروسه ,ديكور ,ازياء ,الحياه الزوجيه طبخ

الرئيسيةالرئيسية  المجلهالمجله  البوابةالبوابة  بحـثبحـث  دخولدخول  التسجيلالتسجيل  
شاطر | 

تحذير هام جدا جدا لكل من يستخدم زيت الخروع للرموش

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3, 4  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
29112010
مُساهمةتحذير هام جدا جدا لكل من يستخدم زيت الخروع للرموش

طبعا انا كنت قريت قبل كده موضوع عن استخدام زيت الخروع للرموش لاطالتها والصراحه انا استعملته وحسيت بفرق بس للامانه حسيت كل يوم اصحى الصبح عينى كانها مجهده جدا بس امبارح بعمل بحث فى جوجل عن زيت الخروع لقيت واحده بتحذر من استخدامه للرموش وبتقول ان واحده داتمت عليه شهر وفى البدايه حست باجهاد بالعين بس مهتمتش بالموضوع وفى مرة صحيت لقيت ان عينيها لقيت حول فى العين وراحت للدكتور قالها من زيت الخروع وهو اصلا ملين للمعده وعملها ارتخاء لعضلات العين

بصوا يابنات انا فعلا من غير الموضوع دا انا فعلا استعملته كام يوم وفعلا كنت بصحى عينا وجعانى قبل مااقرا الموضوع دا
كاتب الموضوع : فتاة الاحزان
مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

تحذير هام جدا جدا لكل من يستخدم زيت الخروع للرموش :: تعاليق

يسلمو يا مريانا
انا فعلا لما كنت بستعمله بحس انى عينى تعبانة

الحمد لله وربنا يستركل حاجة ليها فؤائد واثار جانبية

ربنا يكرمك يا رب
يا بنات بصوا انتم اكيد بيجي كتير علي العين المفروض مسحه لا اكثر علي طرف الرمش انا بعمله كتير كده ومعاه زيت زيتون انا الله عن تجربه بس ايه بمسح صباعي خالص زي ميكون مفهوش خاجه وعلي الطرف بس مش بيوصل للعين انتم بتحطوا كتير ممكن يكون بيجيب حساسيه ليكم وقفوه طبعا
تسلم ايديكى يا مريانه بجد وخوفك علي باقي البنات ويخليكم لبعض يارب
thx 3la la afda w slmtk ya marian isa tb2y kwysa 7`ly balk b2a ba3d keda mn al 7agat aly btt7d ll 3en
@كليوباترا كتب:
يا بنات بصوا انتم اكيد بيجي كتير علي العين المفروض مسحه لا اكثر علي طرف الرمش انا بعمله كتير كده ومعاه زيت زيتون انا الله عن تجربه بس ايه بمسح صباعي خالص زي ميكون مفهوش خاجه وعلي الطرف بس مش بيوصل للعين انتم بتحطوا كتير ممكن يكون بيجيب حساسيه ليكم وقفوه طبعا
تسلم ايديكى يا مريانه بجد وخوفك علي باقي البنات ويخليكم لبعض يارب
يسلم مرورك ياكوكى بس ابقى خدى بالك لان فعلا الدكتور قال انه غلط بياثر على العين

تحذير هام جدا جدا لكل من يستخدم زيت الخروع للرموش

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 

صفحة 1 من اصل 4انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3, 4  الصفحة التالية