وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
وصفات كليوباترا

منتدى نسائي لكل ما يهم المراه العربيه عنايه بالبشره ,الشعر ,الجسم ,العروسه ,ديكور ,ازياء ,الحياه الزوجيه طبخ

الرئيسيةالرئيسية  المجلهالمجله  البوابةالبوابة  بحـثبحـث  دخولدخول  التسجيلالتسجيل  
شاطر | 

باركولى وادعولى

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
28112010
مُساهمةباركولى وادعولى

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

ازيكوا يا احلى بنات وحشتونى اوى انا غيبت كتير ومش شاركت فى مواضيع لان كان عندى ظروف بس وحشتونى اوى والله

اقولكوا بقى تباركولى ع ايه انا عملت رجيم عند دكتور انا مش تخينه اوى انا طولى 168سم ووزنى 86 كيلو هو شكلى مش تخين اوى لانى طويله بس كانت المشكله عندى ان كل الدهون متراكمه عندى فى الجزء السفلى من جسمى ومن فوق جسمى كويس جدا فده عملى مشكله اوى وكمان اما كنت بعمل رجيم مع نفسى كده كان وشى بيخس اوى وبيبقى شكلى مش حلو خالص لان وشى صغير المهم بقى روحت لدكتور عندنا فى المنصوره اسمه احمد عبد الرازق وعطانى رجيم يناسب جسمى اول اسبوع مشيت عليه بالحرف وخسيت 3 كيلو ونص مكنتش مصدقه نفسى والمعجزه ان وشى الحمدلله لسه لحد الوقت مبانش عليه ولا خس الدكتور قالى ده لانه وصانى اشرب ميه كتير قبل الاكل وطول النهار بقى وبشرب حتى لو مش حاسه انى عطشانه وقالى كمان وشى هيتحسن ومش هيخس خالص لو سمعت كلامه انا الوقت فى اول يوم فى الاسبوع التانى وقالى لو خسيت 3 كيلو كمان شكل جسمى هيتغير ادعولى يا بنااااااااات هو قالى عشان جسمى يبقى تمام ومن فوق زى تحت لازم يبقى وزنى 70 كيلو لسه المشوار طويل ربنا يعينى بقى ههههههههه واى بنوته جسمها زيى كده وتحب اكتبلها الرجيم الاسبوع باسبوعه بس اهم حاجه تتاكدوا ان الضغط بتاعكوا تمام ونسبه الانيميا انا طلع عندى نسبه انيميا بسيطه وهو راعى النقطه دى فى الرجيم وقالى كمان المشى ع الاقل ساعه فى اليوم مهم جدا فى حاله جسمى والى عاوزه الرجيم ده تقولى وانا اكتبه هنا فى نفس الموضوع وانا هكتب النتايج الى انا وصلت ليها بكل امانه
ادوعولى بالتوفيق I love you
كاتب الموضوع : hoba mohamed
مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

باركولى وادعولى :: تعاليق

رد: باركولى وادعولى
مُساهمة في 28.11.10 20:21 من طرف فتاة الاحزان
مبرووووووووووك ياهوبه ياقمرايه وربنا يوفقك وتوصلى70
بس عايزة اسالك سؤال انا طولى162ووزنى50بس المشكلة ان فعلا عندى دهون فى الجزءالسفلى من جسمى مش عارفة ياهوبه اعمل ايه؟؟؟الدكتور مقالكيش حاجة تخسس الجزء السفلى دا اوشرب الميه كتير تقدر تخسس الجزءالسفلى؟؟؟
مُساهمة في 28.11.10 20:28 من طرف كليوباترا
مبروك يا قمر انا مبسوطه ليكى اوى وياريتت تنزليه فعلا ونشجع بعض
مُساهمة في 28.11.10 20:37 من طرف essolove
مبروووووووووووووك ..على فكرة انا كمان زيك تمام ..طولى حوالى 170 و وزنى 85 ..وعندى نفس المشكلة الجزء السفلى تحسى كانة مش ماشي مع اللى فوق خاااالص هههه ..مبروك تانى و ربنا معاكى و ياريت تكتبى الرجيم و ان شاء الله اتابع معاكى و نشجع بعض يااارب
مُساهمة في 28.11.10 20:47 من طرف نفرتيتي
شكرا ليكي يا هوبه
و الف مبروك و عقبال ماتوصلى للى انت عايزاه
انا بقى عملت ريجيم و خسيت 30 كيلو
بس للاسف بعد ماخلصت الريجيم من التوتر تعبت شويه و اخدت دوا يتخن و فعلا تخنت شويه بس رجعت و ابتديت اعمل ريجيم تانى
و على فكرة انا طبعا مش بعمل ريجيم لوحدى انا بروح للدكتور عبد العزيز حجازى

باركولى وادعولى

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 

صفحة 1 من اصل 7انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  الصفحة التالية