منتدى وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
شاطر
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي
كليوباترا
ملكه المنتدى
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان
25112010
يا احلي اميرات العيد خلص وعايزين نشد شويه علشان الشتا انتم عارفين طبعا الشتوي بيعمل ايه
يا ريت تقولوا خسيتوا اد ايه وكمان اللي هيكمل من بكره باذن الله انا بدات الله من امبارح وبدات امشي وباذن الله نخس كلنا يا ريت نرجع نشجع بعض تانى مستنياكم وياريت كل واحده مشيه علي ريجيم تكتبه علشان اللي بيدخلوا معانا بيبقوا محتاجين الرجيم ولو من المنتدي اكتبول اللينك يا احلي اميرات مستنياااااكم
ويارب نخس وبصحه يارب
مُشاطرة هذه المقالة على:Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

تعاليق

انا جيييييييييييييييييييييييييييييييت والله وحشتونى سمحونى الايام الى فاتت دى كان خطيبى هنا واتشغلت عنكم وتخنتلى اتنين كيلو بس متقلقوش انا راجعه بحماسه اكتر من الاول وبدات اعمل الشوربه الى بتحرق الدهون الى كليوبترا نزلتها من اسوعين كان اول يوم النهارده وبعدين بقا انا زعلانه منكم ملقيش ولا حد سال عليا فى غيابى الفتره دى ياوحشين بس يلا المسامح كريم
قوليلى مبروك كمان عشان انا كتبت كتابى
عقبال كل البنات يااااااااااااااارب وبوسى حبيبتى بالذات
مبروووووووووووووووووووووووووووووووووووووووك يا قمر بجد فرحتينى اووووووووووووووووى وانا والله سالت عليكى بس انتى مكنتيش بتدخلى يلا كله يهون عشان خاطر زوجك بقى مش خطيبك ومستنياكى تشجعينى عشان نخس وها طمنينى الفرح امتى
يلا يا قمرات مايو رجعت لسه ساندرو وجيسى وبقية البنانيت فين عايزين نخس يا شباب الشتا دخل والشتا طبعا بيحب الاكل عشان نتدفى
مبروووووووووووووووك بجد انهرده كله اخبار حلوه ربنا يسعدكم كلكم يارب حمد لله علي سلامتك يا قمر والله يا بنات انا خسه وعماله اخس ادعولي اوصل بقي لونى لما ابطل هزعل علشان عايزه ابقي معاكم منورييييييييييييين يارب الباقي يجو بقي علشان نكمل
بنانيت انا خسسيييييييييييييييييييييييييييييييييييييت مش على الميزان بس كان عندى بنطلون كان بيبقى شكلى مكعبر وانا لبساه طلعت لبس الشتا النهارده وقولت اقيسه لقيتنى فيه حلوة وبيتقفل كويس ومش مكعبر زى الاول (هو لسه مكعبر بس مش اوى الصراحه) المهم ماعلينا انا خسيييييييييييييييييت ياجدعان الحمد لله
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي