منتدى وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 25 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 25 زائر :: 2 عناكب الفهرسة في محركات البحث

لا أحد

شاطر
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي
كليوباترا
ملكه المنتدى
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان
25112010
يا احلي اميرات العيد خلص وعايزين نشد شويه علشان الشتا انتم عارفين طبعا الشتوي بيعمل ايه
يا ريت تقولوا خسيتوا اد ايه وكمان اللي هيكمل من بكره باذن الله انا بدات الله من امبارح وبدات امشي وباذن الله نخس كلنا يا ريت نرجع نشجع بعض تانى مستنياكم وياريت كل واحده مشيه علي ريجيم تكتبه علشان اللي بيدخلوا معانا بيبقوا محتاجين الرجيم ولو من المنتدي اكتبول اللينك يا احلي اميرات مستنياااااكم
ويارب نخس وبصحه يارب
مُشاطرة هذه المقالة على:Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking
تعاليق
ينفع كده يا بنات محدش بيدخل خالص يقول بيعمل ايه انا ماشية تمام بس وحشتونى كلكوا اوى بجد لازم نرجع نشجع بعض مينفعش كده
انتم فين يا احلي بنات انا معاكي يا بوسي الله انا بنول الحمد لله ومكمله بس بلاقيكو مش مشجعنى انا عايزه اعرف خسيتوا اد ايه يا قمرات وحشتينى الله انتى كمان يا بوسبوس وكل بنات الريجيم مش عارفه هما فيتننننن
انا هوزن بكرة يا كوكى وهقوللك واحنا لازم نشوف عقوبة للباقيين الوضع ده مش نافع
اه الله عندك حق خلعووا مننا هههههههههههه بس الله انا مواصله بس نزووول بطئ بس عادى احسن لان مش بيرجع البطئ السريع بيرجع بسرعه الحمد لله مستنيه يا بوسي يا قمر منورانى ومشجعانى الله
يا قمر انتى اللى مقويانى والنزول البطىء ده طبيعى جددددددددددددددددا المهم فيه نزول
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي