منتدى وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 21 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 21 زائر :: 2 عناكب الفهرسة في محركات البحث

لا أحد

شاطر
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي
نور محمد عبد السلام
اميره برونزيه
اميره برونزيه
رقم عضويتك : 1203
الاوسمه :
09032014
ازيكم يا احلي اميرات وملكات وحشتوني جدا جدا وحشني المنتدي من زمان ما كتبتش وحبيت رجوعي يكون بحاجه مفيده ليكم كلكم مهما قلت انا فرحانه ازاي وانا بكتب لكم دلوقتي مش هتصدقوني
ندخل في المفيد ونبطل رغي

مين فينا ماعندوش مشاكل مع زوجها مع حماتها مع نفسها في شغلها
مين هتتجوز ومش فاهمة يعني ايه جواز انا مش بتكلم علي البنات اللي فاكرة ان الجواز بوس وبس هههههههههههههه انا بتكلم عن الجواز بمعناه الحقيقي
يعني الجواز اكبر مشروع في حياتنا وداخلين مش فاهمين اي حاجه كل بنت تدخل تقرالها كلمتين عن العلاقه الجنسيه سامحوني وتبقي كده فهمت وكله تمام واتجوز يامعلم وبعد شهرين مشاكل وجوزي ما بيحبنيش وجوزي بيخوني وبلاوي هنا هنتعلم باذن الله ايه المعني الحقيقي للجواز وهدفه ايه
حرام يبقي اكبر واهم مشروع في حياتنا هو افشل مشروع ومش بنزاكر عشانه ايوه نذاكر ونتعب ساعات وايام عمرك شوفتي
واحده اخدت الكليه من غير ما تروح سنه اولي وتنجح وتدخل تانيه وبعدها تالته وهكذا طيب واحده بتذاكر بسيط ويدوب تنجح بمقبول او تشيل مواد و واحده بتجيب امتياز ايه الفرق ام مقبول بتتعب وتعييط وفي مشاكل وهم اللي بتجيب امتياز بتتعب بس بسيط لانها زاكرت قبلها يارب تكونوا فهمتوني وتعالوا نذاكر مع بعض ونتعلم متجوزين ومخطوبين او لسه بنات اه متجوزة وتذاكري ايه في ناس بتتعلم علي كبر وتغير من نفسها احسن ما تدمري حياتك كلها كفاياكي اللي دمرتيه قبل كده وتعالي نصلح باذن الله

شروط الدورة مش مجانيه طبعا دي دعايه ههههههههههههه
1- دعوه حلوة ان ربنا يوسع رزقي ويكرمني في صحتي وفي حياتي كلها ويغفر ذنوبي
2- ان خطيبي ما يدخلش الجيش لان خلاص الوقت قرب وانا
نفسي مايدخلش عشان اتجوز واجي اعملكم بث مباشر لحياتي
عيب كده عيب ههههه
3- ربنا يهدينا كلنا ويرحم ازواجنا ويصلح احوال مصر ويرحم اخويا الشهيد محمد ولو نفع تقرأوا له الفاتحه او اي سورة صغيرة
4-كل بنوتة عسولة عاوزة تشترك تكتب اسمها ايه وسنها مش لازم اسم ممكن دلعها
ومرتبطه او لأ ومشكلتها ايه عشان نبدا ننزل دروس تعليميه ونحل المشاك مع بعض
منتظرة اسمائكم

ملحوظة بوسه كبيرة لكليوباترا وماريان وروان وحشتوني بجد والله مووووووووووت بجد بحبكم جدا
مُشاطرة هذه المقالة على:Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking
تعاليق
معقول يا نور ايه ده ازاى مشوفتش الموضوع ده وحشتيييييييييييينى اوي اوي لسه شايفاه حالا يا احلي نور وحشاني اوي يا حبيبتى اتكلموا الله يخليكم علي ظاهره الخيانه اللي منتشره بغباء وتتعالج ازاى في ظل الضغوط اللي علينا يا رب تشوفي ردي لانك فعلا وحشاني اوي اوي
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي