وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
وصفات كليوباترا

منتدى نسائي لكل ما يهم المراه العربيه عنايه بالبشره ,الشعر ,الجسم ,العروسه ,ديكور ,ازياء ,الحياه الزوجيه طبخ

الرئيسيةالرئيسية  المجلهالمجله  البوابةالبوابة  بحـثبحـث  دخولدخول  التسجيلالتسجيل  
شاطر | 

ماذا تفعلى مع زوجك

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
11112010
مُساهمةماذا تفعلى مع زوجك

معلش يااميرات تعباكوا معايه بث انا لسه جديده وما شاء الله عليكوا لقيت عندكوا حاجات حلوة كتير فقلت اعرض مشكلتى عندكوا يارب القى عندكوا الحل
انا مجوزه من سنه ونصف بث طبعا بعد الجواز بتلاقى اللى انتى مجوزاه شويه مختلف عن اللى كنتى عرفاه ساعه الخطوبه بث الحمد لله اتغير كتير وبطل حاجات كتير كانت مديقانى وهو قالى انها كانت مضيقاه هو كمان واتاسفلى عليها المشكله دلوقتى فى عدم صلاته هو كنا بنصلى مع بعض جماعه من اول يوم جواز بث لما حملت جه عليا فتره مكنتش بعرف اصلى وانا وقفه وكان لازم وانا قاعده وهو من سعتها يصلى يوم و5شهور ما يصليش جربت معاه كل الوسائل كلمته مره بالحب وانه ما ينفعش ما يصليش عشان ابنه ومره بالخناق وساعات ناس كتير لاحظوا عليه وكلمه كتير من غير ما قلهم لدرجه انه بطل يروح عن رمضان لحد عشان صلاه الترويح او اى صلاه تانيه وكانت الاجابه عنده واحده انا مش قادر اصلى انا تعبان اصلى مصلتش من اول اليوم استنى بكره عشان اصلى من اول اليوم ممكن تقولولى اعمل ايه المشكله انى لما بحس انه بعيد عن ربنا كل ما انا ببعد عنه لدرجه ساعات انه مبيصليش الجمعه معنه ملتزم بالزكاه ومساعده الناس على طول انا عارفه انى طولت عليكوا بث عارفه انتوا اللى هتفدونوا اعمل ايه عشان يصلى وادعوله ان ربنا يهديه
كاتب الموضوع : القطه ميمو
مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

ماذا تفعلى مع زوجك :: تعاليق

رد: ماذا تفعلى مع زوجك
مُساهمة في 11.11.10 19:14 من طرف emy ghanem
اولا يا حبيبتى زنك عليه عمره ما هيخليه يصلى بالعكس هو حاجة تلقائى منه لنفسه هيعاند اوقات بقصده واوقات لاة زى اللى بيدخن تفضلى تقولى والناس تقول بطل التدخين غلط بس هو مصر وده بيكون بسبب اول حاجة الشيطان وبعده عن ربنا تانى حاجة عدم وجود الارادة وتالت حاجة زن الناس بصى ياقلبى مش تجيبى سيرة انه يصلى دى خالص ليه لكن انتى واظبى بجد على طول على الصلاة وسبيه براحته وفى عز هزارك معاه قومى صلى قولى ليه لازم اصلى انا بحبك اوى بس ربنا اكتر وحسسيه انك عادى وانه حر بس الصلاة عندك انتى واجب ولازم وادعى فى صلاتك انه يهديه والله على طول ربنا هيستجيب ليكى عشانك انتى الاول وبعدين عشانه طالما هو اصلا مؤمن ودى مجرد وساوس وان شاء يهديه ويرجع احسن من الاول المهم مش تجيبى سيرة خالص عن الصلاة ولا تزنى تانى عليه سبيه هو من نفسه هيلاحظ انك بطلتى ومنه لنفسه هيتحرج منك ويصلى
مُساهمة في 12.11.10 2:31 من طرف القطه ميمو
متشكره كتير يا ايمان
مُساهمة في 12.11.10 2:36 من طرف كليوباترا
ادعيلوا كتير في صلاتك وصلي ادامه كتير وباذن الله لما تولدى استمري وادعي له بالهدايه وحاولي باستمرار تجيبي برنامج في التليفزيون بالصدفه يعنى عن الصلاه وانتم قاعدين ابعتيله ميلات علي ايميله الغير مباشر هيجيب نتيجه احسن والدعاء ربنا يكرمك ويهده ليكى يارب
مُساهمة في 13.11.10 0:59 من طرف القطه ميمو
شكرا يا كيلوباترا

ماذا تفعلى مع زوجك

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 

صفحة 1 من اصل 1