وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
منتدي وصفات كليوباترا

أهلا وسهلا بك إلى وصفات كليوباترا .
أهلا وسهلا بك ضيفنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمات، بالضغط هنا.كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، وفي حال رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.
الرئيسيةالرئيسية  المجلهالمجله  البوابةالبوابة  بحـثبحـث  دخولدخول  التسجيلالتسجيل  
شاطر | 

قولى وداعا لأسمرار الأبط وعن تجربه

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3
كاتب الموضوعرسالة
08112010
مُساهمةقولى وداعا لأسمرار الأبط وعن تجربه

السلام عليكم ورحمه الله وبراكاته
ازيكم يا احلى بنات
طبعا فى بنات كتيرة بتعانى من أسمرار منطقه الأبط وانا كنت بعانى منها بردو وياما استخدمت مزيلات عرق
استخدمت ريكسونا ومن ايفون ومن اوريفلام وقبلهم حاجات تانيه كتير
بس سمعت ان المزيلات اللى بتمنع خروج العرق غلط
فا اول ما اتجوزت لقيت جوزى بيستخدم (( فيبكس)) فا قلت اجربه والله يا بنات تحفه بتعرقى عادى بس مفيش اى ريحه وحشه خالص يعنى مش بيكتم
والجلد يخرج العرق ومقلكوش بئا على البياض اللى بئا على طول وحتى لو محطهوش وبيبان من اول مره داومى عليه بدل من المزيلات واهو حاجه طبيه ومفيش منها اى ضرر وفى منه روايح كتيره هو ملوش ريحه لما تحطيه بس وبعدين مبيبقاش ليه ريحه خالص ولا بيبئا فى ريحه مزيل ولا ريحه عرق واكتر حاجه خلتنى مداومه عليه انه بيض المنطقه بطرقه فظيعه وبيستخدم مره فى الاسبوع وهو موجود فى الصيدليات ولا خلطات ولا وجع قلب
الحل فى المزيل اللى بتستخدمه
كاتب الموضوع : a.l.y.a.a
مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

قولى وداعا لأسمرار الأبط وعن تجربه :: تعاليق

نورتونى يا بنات يا قمر
بس انتى يا هبه خوفتينى منه كده
ويا rri ده عباره عن كريم
وميرسى يا أغيب وذو اللطائف لا يغيب على المعلومه تسلمى حببتى

رد: قولى وداعا لأسمرار الأبط وعن تجربه
مُساهمة في 16.11.10 16:43 من طرف hoba mohamed
فعلا انا جربته وكان حلو اوى فى الاول وكانت بنت عمتى بتحذرنى منه وانه بيطلع حبوب وكده وقولت ليها لا محصلش معايا كده ممكن انتى بشرتك حساسه بس بعد فتره جالى حبوب صغيره واهرش كتير فيها بطلتله الصراحه تعبنى انا بستعمل مزيلات ايفون روعه بجد ومش بتسمر نهائى ومش بيسد المسام ولمده يومين وفى كمان مزيل تحفه بقى بجد اسمه lady speed stick مده مفعوله 4 ايام ومش بيسد السام برده وهوشكل الصابونه كده وبيطلع من تحت كده ببكره زى قلم الروج ده روعه بابا جايبهولى من الامارات ودورت عليه هنا فى المنصوره مش لقتيه ممكن يكون موجود فى القاهره

تسلمى يا قمر ع الموضوع
فيبكس ليه رائحه معينة بعرف مين حطتها بسهولة في بادي سبراي بس متورد باستخدمه تحت الباط برائحة الفواكه جميل جدا وبقلل السواد مره على مره وبيخلى رائحه الجسم حلوة اسمها لا فريش في الصيدليات الكبيره وهو فرنسي ومش غالي على فكرة

قولى وداعا لأسمرار الأبط وعن تجربه

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 

صفحة 3 من اصل 3انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3