وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
وصفات كليوباترا

منتدى نسائي لكل ما يهم المراه العربيه عنايه بالبشره ,الشعر ,الجسم ,العروسه ,ديكور ,ازياء ,الحياه الزوجيه طبخ

الرئيسيةالرئيسية  المجلهالمجله  البوابةالبوابة  بحـثبحـث  دخولدخول  التسجيلالتسجيل  
شاطر | 

اكلات مصريه ميه فى الميه( اكلات ستو وماما )

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 12 ... 21, 22, 23  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
04112010
مُساهمةاكلات مصريه ميه فى الميه( اكلات ستو وماما )

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

ازيكوا يا احلى بنات

انا جايبلكوا فكره يارب تعجبكوا ويبقى فيها تفاعل لان اهم حاجه فى الموضوع ده التفاعل

احنا طبعا فى اكلات كتير بتاعه زمان الى ماما وستو بيعملوها وللاسف الايام دى راحت عليها وبننساها وحل مكانها غالبا الاكلات السريعه +هيبقى فى موسوعه لاشهر طرق طهى السمك المصرى
انا بقى هاخد رايكوا فى حاجتين هيمشى ع اساسها الموضوع
1/لو مثلا اى اميره تدخل تطلب اكله معينه ومش عارفه ايه طريقه عمايلها ( اكله طبعا من بتوع زمان البلدى )
2/ لو عاوزينى انا الى انزل الاكلات كلها من غير ما حد يطلب فانا مش عارفه ايه اكتر حاجه يريحكوا
انا عاوزاكوا تردوا عليا سواء عجبتكوا الفكره او لا وتقوليلى رايكوا انهو حل من الاتنين الى هيبقى كويس
اتمنى الاهتمام والرد يا بنوتات

I love you I love you I love you I love you I love you I love you :
كاتب الموضوع : hoba mohamed
مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

اكلات مصريه ميه فى الميه( اكلات ستو وماما ) :: تعاليق

جزاكى الله خيرا انا رايى انك تعملى الاثنين تنزلى اكلات ولو فى حد عايز اكله تنزليها وياريت نتابع بحيث اللى عندها اكله بطريقه اخرى تنزلها
هوبه موضوع رائع يستحق الوسام وتسلموا كلكم علي المجهود الرائع ربنا يكرمكم يارب

الفكرة رائعةجدا ربنا يوفقك
شكرا
موضوع حلو اوى ومتهيالى انك تنزلى اكلات علطول

اكلات مصريه ميه فى الميه( اكلات ستو وماما )

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 

صفحة 22 من اصل 23انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 12 ... 21, 22, 23  الصفحة التالية