منتدى وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
شاطر
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي
كليوباترا
ملكه المنتدى
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان
03112010
يا احلي بنات اللي مكملين ياريت تدخلواا تدونوا الوزن الجديد ونفرح سوي ونكمل تدويناتنا للمكملين حد مكمل معايا مستنياااااكم الاوزان الجديده يارب تكونوا خسيتوا
مُشاطرة هذه المقالة على:Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

تعاليق

ايه يا كوكى فين وزنك مستنينك
يا بنات الصبر الله انا كمان جسمي معلق هزود المشي انا معاكي يا بوسي الجيم هيفرق بس في الشكل الميزان في الاول مش بينزل لانك بتقلبي الدهون لعضل مش مهم الميزااااااااان المهم الشكل انا كمان الله كل الناس بتقلي شكلك خس انا واثقه ومكمله لانى نولت قبل كده قليل بالتدريج ونزلت 10 كيلو من غير ما احس براحه بس مكمله باذن الله وهزود المشي معاكم بجد لانى عكيت اليومين دول مش اوي بس لانى كنت مضغوطه اوى مقلله الحركه بس بجد هشد تانى معاكم احنا نمنا لاااااااااازم نسخن اهم حاجه ان الناس بتقول خسينا هننزل الله بالصبر
اسمحولى ابدأ معاكم من الاسبوع دة انا رباب متزوجة وعندى ولد وبنت وطولى159 ووزنى69 ونفسى اوصل ل60 ربنا يوفقنا جميعا وكل واحدة مننا توصل للوزن اللى بتتمناه اللهم آميييييييين
يا كوكو ما عدش حد بيدون ليه
انا ما عنتش حاسه ان فيه حماس زي الاول
لا ياجيسى احنا كلنا لسه متحمسين زى ماحنا على الرغم من النتايج المبهره الى وصلنالها بس لسه مستمرين يلا ياقمر شدى حيلك واوعى تيأسى
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي