وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
وصفات كليوباترا

منتدى نسائي لكل ما يهم المراه العربيه عنايه بالبشره ,الشعر ,الجسم ,العروسه ,ديكور ,ازياء ,الحياه الزوجيه طبخ

الرئيسيةالرئيسية  المجلهالمجله  البوابةالبوابة  بحـثبحـث  دخولدخول  التسجيلالتسجيل  
شاطر | 

الاسبوع الثالث والوزن الجديد في ملكه الرشاقه والتدوين

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
03112010
مُساهمةالاسبوع الثالث والوزن الجديد في ملكه الرشاقه والتدوين

يا احلي بنات اللي مكملين ياريت تدخلواا تدونوا الوزن الجديد ونفرح سوي ونكمل تدويناتنا للمكملين حد مكمل معايا مستنياااااكم الاوزان الجديده يارب تكونوا خسيتوا
كاتب الموضوع : كليوباترا
مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

الاسبوع الثالث والوزن الجديد في ملكه الرشاقه والتدوين :: تعاليق

انا بقى احب اطمنكوا ان كل دا عادى جدا ومريت بة واحبط منة بردوا بس الاصرار اساس معاندة الجسم فعلا
انما بقى الامر الغريب اللى انا فية دلوقت وياريت لوحد يفيدنى (الحقينى ياكوكى)بقالى فترة وزنى واقف على الرغم من انى لغبطت فترة ورجعت عملت الرجيم تانى خير بقى انا مش هكمل خسسان ولا اية
اه يا لولو يا قمر ومايو بجد للازم نشد شويه غيري يا لولو نوع الدايت امشي مع الدايت اللي بوسي منزلاه لازم تغيريه علشان جسمك الحرق يتغير وكمان لازم تزودى المشي ضروروى يا بنات انا انهرده تمام جدا انهرده معكتش خالص بس ممشتش كتير للاسف
انا خسيت نص كيلو بس الاسبوع ده بس ربنا يقدرنى وامشى حلو الرجيم الجاى
كوكي يا كوكي معلش مش كنت ملتزمة في اليوميات اللي فاتت بس انا خسيت كيلو الحمد لله
يعني الوزن الجديد 77
تمام يا بنات الله حتى بو كيلو حلو مش وحش كملو ولو نص استمروواااااااااااااا الى الامام يارب سهل

الاسبوع الثالث والوزن الجديد في ملكه الرشاقه والتدوين

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 

صفحة 3 من اصل 9انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  الصفحة التالية