منتدى وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
تحذير!!!! تنويه هام سيتم حذف اي موضوع بروابط خارجيه بالموضوع او بالصور نرجو الانتباه هذا يضر بالمنتدي
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 32 عُضو متصل حالياً :: 2 عُضو, 0 عُضو مُختفي و 30 زائر :: 2 عناكب الفهرسة في محركات البحث

mrianawessa, ديانا دودو 100

استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي
03112010
يا احلي بنات اللي مكملين ياريت تدخلواا تدونوا الوزن الجديد ونفرح سوي ونكمل تدويناتنا للمكملين حد مكمل معايا مستنياااااكم الاوزان الجديده يارب تكونوا خسيتوا
مُشاطرة هذه المقالة على:Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

تعاليق

انا بقى احب اطمنكوا ان كل دا عادى جدا ومريت بة واحبط منة بردوا بس الاصرار اساس معاندة الجسم فعلا
انما بقى الامر الغريب اللى انا فية دلوقت وياريت لوحد يفيدنى (الحقينى ياكوكى)بقالى فترة وزنى واقف على الرغم من انى لغبطت فترة ورجعت عملت الرجيم تانى خير بقى انا مش هكمل خسسان ولا اية
اه يا لولو يا قمر ومايو بجد للازم نشد شويه غيري يا لولو نوع الدايت امشي مع الدايت اللي بوسي منزلاه لازم تغيريه علشان جسمك الحرق يتغير وكمان لازم تزودى المشي ضروروى يا بنات انا انهرده تمام جدا انهرده معكتش خالص بس ممشتش كتير للاسف
انا خسيت نص كيلو بس الاسبوع ده بس ربنا يقدرنى وامشى حلو الرجيم الجاى
كوكي يا كوكي معلش مش كنت ملتزمة في اليوميات اللي فاتت بس انا خسيت كيلو الحمد لله
يعني الوزن الجديد 77
تمام يا بنات الله حتى بو كيلو حلو مش وحش كملو ولو نص استمروواااااااااااااا الى الامام يارب سهل
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي