وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
وصفات كليوباترا

منتدى نسائي لكل ما يهم المراه العربيه عنايه بالبشره ,الشعر ,الجسم ,العروسه ,ديكور ,ازياء ,الحياه الزوجيه طبخ

الرئيسيةالرئيسية  المجلهالمجله  البوابةالبوابة  بحـثبحـث  دخولدخول  التسجيلالتسجيل  
شاطر | 

الاسبوع التانى من ملكه الرشاقه والتدوين

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
كاتب الموضوعرسالة
28102010
مُساهمةالاسبوع التانى من ملكه الرشاقه والتدوين

مبرررررررررروك للمستمرين

جيسي القمر الف مبروك 4 كيلو ما شاء الله
بوسي كات كيلو ونص
شيماء فوزي 2ونص
نونا 4 كيلو برافو يا بنات الله بجد
ومستنيه الباقييين
عايزين بنات اكتر وحماس اكتر علشان التشجيع

فيييييييييييين الباقي واللى مخسش بردوا يكمل يالا استمرار وان شاء الله هيتحمس اكتر ويخس
هندون هنا يوميتنا كالعاده يا بنات في الاسبوع التانى
الى الاماااااااااااااام
كاتب الموضوع : كليوباترا

عدل سابقا من قبل كليوباترا في 30.10.10 3:28 عدل 1 مرات
مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

الاسبوع التانى من ملكه الرشاقه والتدوين :: تعاليق

@منتهي العشق كتب:
ميرسي يا حبيبتي علي الرد

انا طبعت لمامتي الاسبوع الاول هتبدا ان شاء الله بس بعد صيام عشره ذي الحجه

والله انا طول اليوم علي الكمبيوتر بعيد عنك عندي امتحان ماده عليه بكره ودماغي هيست من كتر القوائم هههههههههههههههههه
ركزى يا رورو اوعوا تفضحونا ذاكرييييييييييييييييييي علشان خاطرى
@mega1010 كتب:
ازيكم وحشتونى اعزرونى وادعولى انا بقلى عشر ايام فى السرير بس ارجوكم انا هكمل بس لما ربنا يشفينى لانى عملت عملية ربط دوالى وتصحيح اوردة وكونت بموت ادعولى وشجعونى بعد ما اقوم بالسلامة ارجوكم وجازاكم الله خيراااااااااااااااااااااا
الف الف سلامه عليكى بجد حمد لله على سلامتك بس اعملى دايت معالدكتور علشان ميحصلش مشكله وطبعا مستنيينك معانا على اقل من مهلك
@منتهي العشق كتب:
ميرسي يا حبيبتي علي الرد

انا طبعت لمامتي الاسبوع الاول هتبدا ان شاء الله بس بعد صيام عشره ذي الحجه

والله انا طول اليوم علي الكمبيوتر بعيد عنك عندي امتحان ماده عليه بكره ودماغي هيست من كتر القوائم هههههههههههههههههه

ربنا معاكى ان شاء الله وتحلى كويس بكرة
@mega1010 كتب:
ازيكم وحشتونى اعزرونى وادعولى انا بقلى عشر ايام فى السرير بس ارجوكم انا هكمل بس لما ربنا يشفينى لانى عملت عملية ربط دوالى وتصحيح اوردة وكونت بموت ادعولى وشجعونى بعد ما اقوم بالسلامة ارجوكم وجازاكم الله خيراااااااااااااااااااااا

الف الف سلامة عليكى ربنا يشفيكى ويقومك لينا بالسلامة وشدى حيلك كده شوية واحنا كلنا مستنينك ان شاء الله

الاسبوع التانى من ملكه الرشاقه والتدوين

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 

صفحة 10 من اصل 10انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10