وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
وصفات كليوباترا

منتدى نسائي لكل ما يهم المراه العربيه عنايه بالبشره ,الشعر ,الجسم ,العروسه ,ديكور ,ازياء ,الحياه الزوجيه طبخ

الرئيسيةالرئيسية  المجلهالمجله  البوابةالبوابة  بحـثبحـث  دخولدخول  التسجيلالتسجيل  
شاطر | 

تسجيل الوزن الجديدالاسبوع الاول للمتسابقات في ملكه الرشاقه

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
27102010
مُساهمةتسجيل الوزن الجديدالاسبوع الاول للمتسابقات في ملكه الرشاقه

البنات المكملين نوزن الصبح باذن الله وياريت يكون في نتيجه حلوه تفتح نفسنا ممستنيه الصبح باذن الله او اوزنوا الصبح واكتبوا النتيجه بليل وبكره العك يا بنات هييييييييه هنغير اليوم الفري بس مش عك طول اليوم براجه ههههههههههه
مستنيه بكره هنعمل ايه مستنياكم
كاتب الموضوع : كليوباترا

عدل سابقا من قبل كليوباترا في 28.10.10 15:31 عدل 1 مرات
مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

تسجيل الوزن الجديدالاسبوع الاول للمتسابقات في ملكه الرشاقه :: تعاليق

انا خسيت كيلو بس حلو لانى بقالي فتره بعمل ريجيم وجسمي بينزل الاسابيع الجيه اكترر بس كيلو علي كيلو هتفرق برافو عليكى يا بوسي فين الباقي عمالين ياكلوا من الصبح وقولو ليه عايزين الريجيم الجديد ولا انتم ماشيين مع نفسكم

عقبال ال 10 كيلو يا بوسي
انا خسيت 2 كيلو بس ومحتاجة انزل حوالى 25 كيلو ادعولى
برافو عليكي الله كملوا يا بنات حلو اوي استمري هتنزليهم الله باذن الله يارب يوفقنا

فين مايو وسانرو وبقست البنات وجيسي فيييييييييييييين هربانيين فين
انا انشالله هاوزن بكره لانى متابعه مع دكتور ودعولى انى اخس انشالله لانى الاسبوع ده بصراحه كده بقسى على نفسى فى الرجيم جامد لدرجه انى مستنين يووووووووووووم الفرى بفارغ الصبر
@nona rony كتب:
انا انشالله هاوزن بكره لانى متابعه مع دكتور ودعولى انى اخس انشالله لانى الاسبوع ده بصراحه كده بقسى على نفسى فى الرجيم جامد لدرجه انى مستنين يووووووووووووم الفرى بفارغ الصبر

ان شاء الله تكونى خسيتى وتفرحينا بكرة معاكى

تسجيل الوزن الجديدالاسبوع الاول للمتسابقات في ملكه الرشاقه

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 

صفحة 2 من اصل 6انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6  الصفحة التالية