منتدى وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
شاطر
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي
كليوباترا
ملكه المنتدى
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان
27102010
البنات المكملين نوزن الصبح باذن الله وياريت يكون في نتيجه حلوه تفتح نفسنا ممستنيه الصبح باذن الله او اوزنوا الصبح واكتبوا النتيجه بليل وبكره العك يا بنات هييييييييه هنغير اليوم الفري بس مش عك طول اليوم براجه ههههههههههه
مستنيه بكره هنعمل ايه مستنياكم

عدل سابقا من قبل كليوباترا في 28.10.10 15:31 عدل 1 مرات
مُشاطرة هذه المقالة على:Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

تعاليق

انا خسيت كيلو بس حلو لانى بقالي فتره بعمل ريجيم وجسمي بينزل الاسابيع الجيه اكترر بس كيلو علي كيلو هتفرق برافو عليكى يا بوسي فين الباقي عمالين ياكلوا من الصبح وقولو ليه عايزين الريجيم الجديد ولا انتم ماشيين مع نفسكم

عقبال ال 10 كيلو يا بوسي
انا خسيت 2 كيلو بس ومحتاجة انزل حوالى 25 كيلو ادعولى
برافو عليكي الله كملوا يا بنات حلو اوي استمري هتنزليهم الله باذن الله يارب يوفقنا

فين مايو وسانرو وبقست البنات وجيسي فيييييييييييييين هربانيين فين
انا انشالله هاوزن بكره لانى متابعه مع دكتور ودعولى انى اخس انشالله لانى الاسبوع ده بصراحه كده بقسى على نفسى فى الرجيم جامد لدرجه انى مستنين يووووووووووووم الفرى بفارغ الصبر
@nona rony كتب:انا انشالله هاوزن بكره لانى متابعه مع دكتور ودعولى انى اخس انشالله لانى الاسبوع ده بصراحه كده بقسى على نفسى فى الرجيم جامد لدرجه انى مستنين يووووووووووووم الفرى بفارغ الصبر

ان شاء الله تكونى خسيتى وتفرحينا بكرة معاكى

استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي