وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
منتدي وصفات كليوباترا

أهلا وسهلا بك إلى وصفات كليوباترا .
أهلا وسهلا بك ضيفنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمات، بالضغط هنا.كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، وفي حال رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.
الرئيسيةالرئيسية  المجلهالمجله  البوابةالبوابة  بحـثبحـث  دخولدخول  التسجيلالتسجيل  
شاطر | 

تسجيل الوزن الجديدالاسبوع الاول للمتسابقات في ملكه الرشاقه

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3, 4, 5, 6  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
27102010
مُساهمةتسجيل الوزن الجديدالاسبوع الاول للمتسابقات في ملكه الرشاقه

البنات المكملين نوزن الصبح باذن الله وياريت يكون في نتيجه حلوه تفتح نفسنا ممستنيه الصبح باذن الله او اوزنوا الصبح واكتبوا النتيجه بليل وبكره العك يا بنات هييييييييه هنغير اليوم الفري بس مش عك طول اليوم براجه ههههههههههه
مستنيه بكره هنعمل ايه مستنياكم
كاتب الموضوع : كليوباترا

عدل سابقا من قبل كليوباترا في 28.10.10 15:31 عدل 1 مرات
مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

تسجيل الوزن الجديدالاسبوع الاول للمتسابقات في ملكه الرشاقه :: تعاليق

انا عندى مشكله كبيره جدا انا ولدت مرتين وقيصريه وبطنى بقت كبيره جدا كانى لسه حامل وعايزه اخس لانى كنت رفيعه جدا اول الجواز ودلوقت جسمى نفش بطريقه غريبهوفى ناس بتقول ماينعش رجيم علشان الرضاعه ارجوكم ردوا عليا وقولولى اعمل ايه وجزاكم الله كل خير وعرفونى الاقى الرد مكتوب فين
زوزا يارب خير يا حبيبتى لازم تمشي مع دكتوره تغذيه علشان الرضاعه والبيبي لا فيه طبعا بس مع اخصائيه ضروروى علشان ميتاثرش وبيتديكى فيتامين وزبتعرف الانواع والسعرات المناسبه ليكى لازم مع كتور يا حبيبتى والرياضه هما الحل
بصى يا زوزا انا سمعت دكاترة كتير بيقولوا الناس اللى بترضع تعمل الرجيم عادى اللى بينزل بس تزودى مشروبات من غير سكر، اللبن يكون خالى الدسم ده عشان لو مقدرتيش تروحى لدكتور وكلى حاجات خضرة كتير ، اشربى ينسون وحلبة الدكاترة قالوا بتساعد فى نزول اللبن اكتر واهلا بيكى معانا

نورتينا ولو عندك اى اسئلة حطيها واللى هيقدر يجاوبك مش هيتاخر
الحمد لله يا بنات انا خسيت كيلو ونصف هاااااااااااااااااااااااااااااااا مستنياكوا انتى فين يا مايو يلا يا جماعة عايزين حماس

تسجيل الوزن الجديدالاسبوع الاول للمتسابقات في ملكه الرشاقه

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 

صفحة 1 من اصل 6انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3, 4, 5, 6  الصفحة التالية