وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
وصفات كليوباترا

منتدى نسائي لكل ما يهم المراه العربيه عنايه بالبشره ,الشعر ,الجسم ,العروسه ,ديكور ,ازياء ,الحياه الزوجيه طبخ

الرئيسيةالرئيسية  المجلهالمجله  البوابةالبوابة  بحـثبحـث  دخولدخول  التسجيلالتسجيل  
شاطر | 

هنا تدوين اليوميات للمتسابقات ملكه الرشاقه

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 10 ... 17, 18, 19  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
20102010
مُساهمةهنا تدوين اليوميات للمتسابقات ملكه الرشاقه

هنا هندون يوم بيوم ونوزن اخر الاسبوع بكره كله لازم يدخل ياكد انه مستمر معانا يا بنات هام التشجيع خيبدا من تعليقاتنا وتنويهاتنا لبعض

مستنياكم
كاتب الموضوع : كليوباترا
مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

هنا تدوين اليوميات للمتسابقات ملكه الرشاقه :: تعاليق

يومياتي النهارده حبايبي
الفطار---2 توست سن بجبنه لايت
الغدا----تونه ونص عيش سن وبرتقاله
العشا 3 معالق فول وتوست سن وكوب شاي بلبن من غير سكر

سؤال بس ياريت حد يفيدني
الكارتيه سعراته الحراريه منخفضه
يعمل حاجه او ياثر يا ريت حد يفيدني
ياشباب انا مضايقه جدا حاسه انى مبنزلش انا زى مانا مش بلخبط وبرده زى مانا عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا انا بشد فى شعرى خلاص
@بوسى كاات كتب:
هنوزن الصبح يبقى الفرى امتى بكرة ولا بعده

بكره الفري يا بنات جهزوا نفسكم وكمان الكاراتيه وكل ده غلط بلاش النقنقه ديه وبعدين نرجع نقول مش بننزل ابوس ايديكم وبالنسبه اللي حاسه مايو انها ثابته اوعى تحبطى انا مش بنزل اول اسبوع بسرعه بالعكس بس بعد كده من بعد الاسبوع التاني الميزان بينزل الله عن تجربه انا نزلت 10 كيلو يا بنات وكمان عايزه عشره كيلو وابقي تمام جدا وفعلا اول اسبوع ممكن انزل كيلو بالكتير ودلوقتى بقي اصعب لانى بقالي كتير بس مكمله لازم يبقى عندنا ههدف استمروا محدش يياس حتى لو منزلتش هتنزل مره واحده الله وزودوا المشي انا مش بخس الا لما بمشي
طيب لو لقيت نفسى منزلتش بكرى اعمل فرى ولا بلاش افرفر بكرة ؟؟؟؟
بجد انتي نزلتي عشره كيلو؟؟؟؟

هنا تدوين اليوميات للمتسابقات ملكه الرشاقه

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 

صفحة 18 من اصل 19انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 10 ... 17, 18, 19  الصفحة التالية