منتدى وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
شاطر
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي
كليوباترا
ملكه المنتدى
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان
20102010
هنا هندون يوم بيوم ونوزن اخر الاسبوع بكره كله لازم يدخل ياكد انه مستمر معانا يا بنات هام التشجيع خيبدا من تعليقاتنا وتنويهاتنا لبعض

مستنياكم
مُشاطرة هذه المقالة على:Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking
تعاليق
طيب انتوا فين يا بنااااااااااات انا بجد مشيه تمام حسه الحماس قليل فين باقي البنات اللى اشتركوا وفين انهارده التدوين علشان الحماس ومشيت نص ساعه وهزود بكره باذن الله شويه يارب يا مسهل
معلش جيت متاخر يا ملكة
الفطار
نص كوب لبن ومعاها نص معلقة عسل صغيرة
الغداء
اكلت بطاطس مسلوقة ومعاها نص رغيف
هو انا عكيت شوية في العشاء معلش
ماما كانت عاملة سبانخ طازة مقدرتش اقاوم اخدت 3 معالق رز معاها
انا لغايه دلوقتى ماشيه كويس يارب استمر
فطرت برتقانتين
واتغديت نصف فرخه
وهاتعشى برتقانه
انا معاكى ياكليوباتراولااء عمتن انا معرف انكم هتبدئو الجمعه انتو على ما فهمت انى هتبدءو من اول الاسبوع فعمتن قبلتونى او لاء انا هحول اشجع نفسى ولو قبلتينى يريت تعرفين ومرسى ليكى
@كليوباترا كتب:تمااااااااااام يا بنات انا كمان الحمد لله ماشيه تمام مايو اجمدى بجد لازم اللى معاكى يشجعوكى لازم بس برافو بجد و19 بنت صفت علينا احنا خمسه تقريبا والله ايه الحماس ده بس احنا لااااااااااااازم نكمل يا بنات عزيمه باذن الله يارب يحقق امالنا بلاش ايس كريم والحاجات ديه لااااااااازم نقاوم

اه والله يا كليوبترا الناس هنا كل حاجة عادى جدا بيبسى وشيبسى وايس كريم بس مييييييييييييين انا مازلت محافظة واليوم النهاردة كله تمام يلا نتقابل بكرة يا مايو تصبحى على خير
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي