وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
وصفات كليوباترا

منتدى نسائي لكل ما يهم المراه العربيه عنايه بالبشره ,الشعر ,الجسم ,العروسه ,ديكور ,ازياء ,الحياه الزوجيه طبخ

الرئيسيةالرئيسية  المجلهالمجله  البوابةالبوابة  بحـثبحـث  دخولدخول  التسجيلالتسجيل  
شاطر | 

اقرب شيء الى قلب الرجل معدته....ادخلو وشوفو

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
13102010
مُساهمةاقرب شيء الى قلب الرجل معدته....ادخلو وشوفو

السلام عليكم

شلونكم يااميراتنا الحلوات
اكيد عرفتو الموضوع شنو واني الي بعمل تحريات عن الموضوع عشان بكرى لما بتزوج اعرف شلون اتعامل مع زوجي
وهيك بكون انا وغيري عرفنا شلون نتعامل مع ازواجنا

فهل صحيح هذه المقولة يابنات ؟

انا رأي:
الزوج او الخطيب او الحبيب لما تعمليله سفرة حلوة وبتشهي وهو بيكون واصل تعبان وهلكان من العمل وانتي عندك موضوع تريدي تفاتحيه فيه صدقيني ماالك الى هذه الطريقة حتى تقدري تسيطري على جميع شفراته العقلية والحسية وخصوصا اذا كنتي عاملة الاكل الي بيحبه ماراح يقاوم ويستسلم وينفذلك كل طلباتك وبتكوني انت الربحانة في النهاية

واتمنى اسمع ردودكم للي جربوا هذا الشي حتى نشوف هذه الخطة تعطي نتيجة ولا لا

lol! lol! lol! lol! lol!
كاتب الموضوع : فيروزة
مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

اقرب شيء الى قلب الرجل معدته....ادخلو وشوفو :: تعاليق

ههههههههههه اه طبعا اااغلب الرجاله بيحبوا الاكل جدا وممكن فعلا تاثري عليه بس لو هو صعب ومش كويس مش هتجيب نتيجه معاه المعده ههههههههههه عايزه افكار ذريه وكهن عالي بس فعلا صح جدا كتير بيبقوا بيحبوا الاكل فعلا
ههههههه والله مش دايماااااا في منهم بقى دماغه جزمة و اول ما يلاقيكي بتلمحي بس لمجرد تلميح على حاجةةةة يديكي كلمتين ملهومش لازمة بقى و يفهم انك عملاله الاكل ده تثبيت مش عاملاهاله لله كده و ساعتها بقى انتي و نصيبك :lol:
ع ما اعتقد كلامك صح بس انا لسة مجربتش
بس انا ف رايى ال اهم من الاكل طريقة تقديمه
يعنى ممكن تكونى عاملة خروووووووووف ومتهتميش بتقديمه يعنى السفرة ورد شمع وشك كئيب ومش طيقة نفسى يلا ياخويا اطفح وخلصنى كل ده بيبان ع وشك ولا هيفرق معاه ولا اكنك عملتى حاجة
انما تخيلى بقا ممكن تكونى عاملة فوووول بس السفرة متظبطة شمع منور ورد ع السفرة وشك بيضحك ومبسوطة يااااااااااااااااااااااااااااا هتفرق معاه جدا ولو طلبتى عينيه هيدهالك
وع فكرة دى نصيحة من خطيبى لية يعنى بيعلمنى شوية تكات كده بيقول انها هتفرق معاه جامد اما نشوف بقا والحمدلله انه بينصحنى من اولها بدل مرجع بعد كده اعيط

ربنا يكرمك يافيروزة ع النصيحة
هو فعلا معظم الرجال بيمشو بالطريقه دي
بس الاهم تكوني انتي مهتمه بنفسك وراسمه الوش الحلو وتعرفي تبيني ان مش كل ما تعملي اكله هو بيحبها يبقي انتي عاوزه حاجه منه عشان ميفقسش الفوله بعد كده
ههههههههههههههههههه
وتسلم ايدك موضوع حلو اوي

اقرب شيء الى قلب الرجل معدته....ادخلو وشوفو

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 

صفحة 1 من اصل 1