وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
وصفات كليوباترا

منتدى نسائي لكل ما يهم المراه العربيه عنايه بالبشره ,الشعر ,الجسم ,العروسه ,ديكور ,ازياء ,الحياه الزوجيه طبخ

الرئيسيةالرئيسية  المجلهالمجله  البوابةالبوابة  بحـثبحـث  دخولدخول  التسجيلالتسجيل  
شاطر | 

عاملى جوزك كانه واحد غريب

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
12102010
مُساهمةعاملى جوزك كانه واحد غريب

By rollaamazo at 2010-10-11

طبعا العنوان غريب شويه بس فعلا لو الواحد عامل جوزه كانه واحد غريب هيعيش حياه سعيده و مش هيزهق ولا هيزعل و هقولكم دلوقتى انا اقصد ايه بكده

اول حاجه لما بتضايقى من حد غريب لما هتتعاتبوا هتتكلمى معاه بهدوء لكن مع جوزك و شويه عشم بينكم هتقلب خناقه لكن لو اتضايقتى من زميلك او مديرك فى الشغل اكيد مش ههتخانقوا مع بعض

ثانيا ممكن تتكلمى مع جوزك فى اى موضوع ترفيهي يعنى نكته عجبتك حاجه حلوة قريتيها فى الجرنان مش لازم كل الكلام يبقى جد علشان لازم الواحد يرفهه عن نفسه شويه

By rollaamazo at 2010-10-11

حاجه كمان لما تضايقي من جوزك بلاش تقولى عليه كلام وحش او تسميه باسماء وحشه كبري دماغك اكنك قلتتى عليه كده بالضبط بس طبعا ماتقوليش و اتكلمى عادى بهدوء و ابتسامه

لما تطلبي منه يعمل حاجه و مايعملهاش مالهاش لازمه تتخانقى او تقوليله انت ماعملتش لانه بالطريقه ديه مش هيعمل برده و ممكن المرة اللى بعديها يصمم و مايعملهاش برده يعنى لو مثلا قلتيله يرمى حاجه بره الشقه ناديله قوليله تعالى عايزاك ضرورى بهدوء خالص و لما يجيي قوليله بهدوء معلش ممكن تطلع ديه بره و قوليله اى عذر

لو قال حاجه ضايقتك مرة اعملى نفسك ماسمعتيش و قوليله انت قلت ايه يا حبيبي اصلى معلش ماسمعتكش و طبعا هيكسف من نفسه و مش هيعدها تانى

و ممكن تظهريله بعض الحنان بانك تطبطبى عليه او تقوليله وحشتنى و صدقيني لو عملتى اللى قلتلك عليه ده هتلاقى البيت سعيد و هادى

على فكرة يابنات ديه ترجمه حاجات كتير من مواقع اجنبيه بس بترجمها على اسلوب حياتنا

يارب تعجبكم

حــــــــــــــصــــــــرى لــــــوصـــــفات كليوبــــاتـــرا
كاتب الموضوع : نفرتيتي
مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

عاملى جوزك كانه واحد غريب :: تعاليق

رد: عاملى جوزك كانه واحد غريب
مُساهمة في 12.10.10 15:03 من طرف sweetmannga
حلوي اوي الكلام دة بس مفيش حد بالهدوء دة يقولي كلمة تضايقتي واقولوا بتقول اية ياحبيبي ههههههه دة انا ممكن امشي من قدامة علشان لساني ميغلطش لحد ماصفي ونتكلم يعني هيبقي في هدوء بس بطريقة تاني شكرا وتسلم ايدك
مُساهمة في 12.10.10 15:24 من طرف smmmh
صح لازم نعامله علي الاساسا دا عشان المركب تمشي لان دايما البنت او الست اللي اللي بيتحرق دمها فخليها بمزاجها احسن ولا ايه؟
مُساهمة في 12.10.10 15:37 من طرف sweetmannga
بس انا حاسة ياسارةsmmmhاني لو سكت علي حاجة ضيقتني منة مش هيعرف اني اضيقت وهيعمل الحاجة دي تاني عادي جدا المفروض برضو ابينلوا اني اضيقت بس مزودهاش يعني خير الامور الوسط صح ولا اية
مُساهمة في 12.10.10 16:52 من طرف جميله
تسلم ايديك يا نفرتيتى على الكلام الجميل دا بس انتى عارفه فى اوقات بتتصرفى من غير حكمه وانا معاكى ان لازم نعامل ازواجنا بهدوء بس فى اوقات لازم تاخدى فيها موقف جاد والهدوء مش بيجيب نتيجه فى الوقت دا وربنا يهدي زوجى ليا يارب ويبعد عننا الشياطين من الانس والجن ربنا يوفقك يا قمر
مُساهمة في 12.10.10 16:55 من طرف جميله
تسلم ايديك يا نفرتيتى على الكلام الجميل دا بس انتى عارفه فى اوقات بتتصرفى من غير حكمه وانا معاكى ان لازم نعامل ازواجنا بهدوء بس فى اوقات لازم تاخدى فيها موقف جاد والهدوء مش بيجيب نتيجه فى الوقت دا وربنا يهدي زوجى ليا يارب ويبعد عننا الشياطين من الانس والجن ربنا يوفقك يا قمر

عاملى جوزك كانه واحد غريب

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 

صفحة 2 من اصل 5انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5  الصفحة التالية