وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
وصفات كليوباترا

منتدى نسائي لكل ما يهم المراه العربيه عنايه بالبشره ,الشعر ,الجسم ,العروسه ,ديكور ,ازياء ,الحياه الزوجيه طبخ

الرئيسيةالرئيسية  المجلهالمجله  البوابةالبوابة  بحـثبحـث  دخولدخول  التسجيلالتسجيل  
شاطر | 

كل عروسه حققي حلمك هنا ادخلوا كلكم بسرعه نساعد عرايسنا

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
05102010
مُساهمةكل عروسه حققي حلمك هنا ادخلوا كلكم بسرعه نساعد عرايسنا

لو متجوزه او عروسه شاركى معانا والموضوع ده هيبقي حلو اوى لكل العرايس بجد يعنى كل بنوته تدخل تحط التفاصيل لفرحها الصور
ادخلى معانا ونزلى تصورك ليوم فرحك وشوفى رد فعل باقي الاميرات ومحتاج يتعدل ايه فيه
الفستان
الطرحه
المكياج اللي بتحلمى بيه
خاتم الخطوبه او الجواز
المسكه للورد او الجيرب
كارت الدعوه
رسمه الحنه اللي هتعمليها
الكوشه والقاعه
لبس الصباحيه ولبس الدخله
الحذاء او الصندل
التورته
البيت ان شاء الله اللي بتحلم بيه
العربيه اللي متزوقه نوعها ايه

يالا مستنيه اتفرج العرايس معانا بيحلموا بايه ولو متجوزه عيدي ذكرياتك وحمسي العرايس
اى بنوته تحب تنصح العروسه ناقصك كذا او احلي كذا عايزين نساعد بعض
كاتب الموضوع : كليوباترا
مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

كل عروسه حققي حلمك هنا ادخلوا كلكم بسرعه نساعد عرايسنا :: تعاليق

حلم روني
مُساهمة في 06.10.10 6:38 من طرف روان
الفستان
بحلم بجد بفستان سيمبل جدا يعني يوم لما يبقي اوفر اوي في التطريز حزام علي الوسط ولا اكثر شوفو كدا معايا اللوك دا وقولولي رايكم

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

الطرحه
طبعا سيمبل جدا زي الفستان لانها لو بقت غير كدا مش هتبقي لايقه خالص وعموما انا شايفه ان الفورما بتاع الشعر بتبقي كفايه بس لو الطرحه كانت شيك عليها هحطها غير كدا لو حسيت ببهرجه هشيلها اكيد شوفو كدا وقولو رايكم

المكياج اللي بتحلمى بيه
انا بحب الميكب الخفيف بجد بس دا ميمنعش اني بكره الميكب التقيل لكن الصراحه مش بيليق عليا نهائي وبيبقي وشي كاني حاطه جبس ههههههههه فبلاش منه اصل العريس يتسرع ليله الفرح اكتر لون بيليق عليا هو الاخضر الزيتوني والفيروزي والروج فاتح برده يعني ممكن بينك غامق او ما شابه ذلك وطبعا البلاشر حبيب قلبي يبقي فوشيا او بينك خطيبي اصلا بيقلي لما بتحطيه بيبقي وشك حلو اوي شبه الفراوله هههههههههههههه
شوفوا معايا كدا الميكب دا مش عارفه اوصل لصوره مطابقه للي في دماغي بس عموما ميكب خفيف مع فورما بسيطه زي اللي انتوا شايفينها دي

خاتم الخطوبه او الجواز
برده بحب الحاجات البسيطه ويكون فيها فصوص صغيره وبتلمع اوي بحب النوعيه دي جدا واساسا الدبل اليومين دول بقت بجد تجنن الموضه بتاعتها بجد بجد يعني هي دي الدبله اللي انا بحلم بيها فعلا نفس الشكل دا

مسكه للورد
عايزه طبعا لون ابيض بيبقي شيك اوي شوفو معايا كدا

كارت الدعوه
طبعا كارت الدعوه بيدل علي ذوق العريس والعروسه في نفس الوقت انا نفسي في كارت ملفوف بحسه شيك جدا شوفو كدا الفكره بس مش هو دا طبعا في اشيك من كدا بكتير

رسمه الحنه اللي هتعمليها
الصراحه علشان ماكونش كدابه مش هعمل حنه لاني مش بحبها علي الجلد بحبها علي الشعر بس لكن هعمل تاتو رقيق فراشه او زهره او نجمه اي حاجه رقيقه عموما شوفو كدا معايا

الكوشه والقاعه
هو احتمال يعني اعمل الفرح في قاعه صغيره لاني بفكر ناخد الفلوس بتاع الفرح ونقضي شهر العسل في ماليزيا او باريس بس عموما لو الفكره دي لم يوافق عليها خطيبي ههههههههه هعمله في قاعه تكون منظمه منظمه اهم حاجه بجد مش بحب شغل الطاولات العشوائي دا بصوا علي تنظيم القاعه دي انما الكوشه وحشه
والشزلونج دا بس برده مش هو اللي في دماغي بس يكون سيمبل برده
والقاعه يكون لونها ابيض في لون هادي اما دهبي او احمر غامق بيسموه نبيتي باين

لبس الصباحيه ولبس الدخله
ايه بس الكسوف دا هههههههههه :oops: :oops:
هلبس بيجامه زي دي يوم الصباحيه طبعا للعريس فقط هههههههههه

لكن لما الناس تيجي هبقي البس عبايات استقبال المعروفه دي
ولبس ليله الدخله اكيد هلبس لانجيري اسود بحب اللانجري اوي اساسا حاجه نفس الاستايل دا بس لونه اسود

الصندل او الحذاء
الوقتي اللي طالع موضه الصنادل اكتر وانا بقا عايزه صندل برج القاهره علشان اعوض فرق الطول بيني وبين خطيبي ههههههه والله انا مش قصيره انا عاديه بس هو اللي طويل اوفر المهم دا ممكن ينفع شكله شيك ورقيق بخلاف لون الاكسسوارات اللي فيه المفروض تبقي فضي علي الفستان

التورته
حلوه التورته دي ايه رايكم هههههههههه

العربيه اللي متزوقه نوعها ايه
بصوا هو انا عندي فكره انا مش عايزه زفه مع ان خطيبي مش موافق بيقلي دي اسمها الزفه الدمياطي يعني اساسي في دمياط كان نفسي ااجر مكان الزفه عربيه ليموزين بس هو مرضاش وقالي هنجيب عربيه مرسيدس ابيض سقف مكشوف لان اللي معاه هوندا سيفك وحاسه انها هيبقي دمها تقيل علي الفرح

البيت ان شاء الله اللي بتحلم بيه
اهم حاجه مش يكون زحمه ومليان موبليا ملهاش لزمه يكون منظم وبيجمع بين الاثاث المودرن والكلاسيك

يا رب يكون زوقي عجبكم واي حد له اي استفسار يا ريت يشاركني الرأي علشان انا بحلم بس مش عندي خبرات

وادعولي يا رب يجمعني انا وحبيبي علي الخير ان شاء الله ويرزقنا بالذريه الصالحه
روااااااان
ايه يا جماعه ذوقي مش عجبكم ولا ايه مش شايفه ردود يعني ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لا حلو كتير يا روان
بس انا لسه بقي مش بفكر في الحجات ديه بلا قلة ادب هههههههههههههههههههههههه
لا ان شاء الله لما يبقي يجي ابن الحلال ابقي افكر
لا لا بجد واااااااااااااااو ذوقك حلو اوى يا رورو ورقيق لسه شايفاه حالا بجد جامد يا بخته يا ستى ويارب يكتبلك الخير الله فرحك ان شاء الله هيبقي تحفه لانك رقيقه اوي في ذوقك ومفيش كسوف بقي خلاص ده بعد الجواز حلوه البجامه موووووووووووت والفستان والقاعه يهبلو يارب يتمم ليكى علي خير يارب
ذوقك بجد تحفه يارورو يابخت حبيبك بيكى يارورو ياقمر

كل عروسه حققي حلمك هنا ادخلوا كلكم بسرعه نساعد عرايسنا

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 

صفحة 2 من اصل 4انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4  الصفحة التالية