استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي
angela
اميره نشيطه
اميره نشيطه
رقم عضويتك : 4779
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طالبة في : collége lasalle و عارضة تحت التمرين
04102010
طبعا ده شغل فوتوشوب لوول بس أكيد في الحقيقة و على عيونكم الحلوة هيطلع جنان ، أنا بس عطيتكم فكرة عن مزج الألوان . أتمنى الفكرة تعجبكم ♥

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة][/color]
مُشاطرة هذه المقالة على:Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking
تعاليق
لا بجد يا كوثر تسلم ايديكى يا قمر بجد راااااااااائع ده انتى اللي مصمماه بجد رائع هنقله للمواضيع اللي مش منقوله لانه تحفه بجد
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
كليوباترا كتب:لا بجد يا كوثر تسلم ايديكى يا قمر بجد راااااااااائع ده انتى اللي مصمماه بجد رائع هنقله للمواضيع اللي مش منقوله لانه تحفه بجد
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

thnx كيلوباترا والله أنا حبيت فكرة المواضيع إلي مش منقولة بزاف لانها ستميز المنتدى أكتر و أكتر و أنا راح أحاول إني أشارك ف هاد الموضوع كل ما كان عندي وقت و مشكورة
رائع يا كوثر ربنا يحميكم وبجد تسلم ايديكى يا قمر وده منتداكم والحمد لله ان الفكره حازت على اعجابكم يارب دايما
جميل فعلا وفي حاجات عجبتني اوي منه
تسلمي يا قمر
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي