منتدى وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
شاطر
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي
????
زائر
05032010
حفاظا على كل واحده مش تخينة من عيون الناس التخينة ههههههه
انا عملتلكم الموضوع ده

كل واحده عاوزة تمشي على نظام غذائي صح تدخل هنا وتكتب سنها ووزنها وطولها وان شاء الله هعملكم انظمة غذائيه نمشي عليها كلنا
منها عشان مش نتخن ونحافظ على رشاقة جسمنا
ومنها عشان نتجنب أمراض كتير احنا في غنى عنها
مستنيه ردودكم كلكم
وده الجروب بتاعي هيفيدكم جدا في الموضوع ده
ازاي ناكل صح
www.omanls.net/m/WORD%20FILES/afatoor.doc
مُشاطرة هذه المقالة على:Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

تعاليق

@hanosh كتب:شكرا ليكى ياقمر على اهتمامك بينا وانا هند عندى 26 سنة وطولى 158 ووزنى 62 ونفسى اخس واوصل 50 علشان عندى منطقة الجوانب فيها معظم السمنة

بصي لازم تلعبي رياضه للمنطقه السفليه يعني تجيبي مشايه او عجله وتعلبي على الاقل ساعه في اليوم
وتاكلي طبق سلطه على الاكل وتلقللي الرز والخبز
@winnie كتب:حتشبسوت انا عندي 36 سنة وطولي 171 ووزني كتييير شويتيين 136 ومنطقة الارداف عندي رهيبة ممكن تساعديني لو سمحتي

معلش هتعبك معايا شويه بئا
عاوزه منك تقوليلي بتاكلي ايه بالظبط
تكتبيلي كل الي بتاكليه وبالكميات خلال اسبوع من الاخر نمشي اسبوع بورقه وقلم اي حاجه حتى لو كبايه ميه تكتبيها ومعلقه السكر والملح وكله
@smasem كتب:اناعندي 20 سنه ووزني 78 وطولي 168 المشكله عندي الارجل والارداف فيها كل السمنه لكن بطني مشدوده وتمام
مستنيه النظام Smile
نفسي اوصل ل 65

ماشي يا ستي حلك حاجتين لازم تعمليهم مع بعض لازم تمشي كتير جدا مشي سريع او على مشايه
تاني حاجه لازم تقللي النشويات وتاكلي فاكهه وسلطه
@هبه ابو الدهب كتب:انا عندى 27 سنه وطولى 150 سم ووزنى 63 مشكلتى فى البطن والثدى والاكثر فى البطن نفسى فى نظام سهل واقدر امشى عليه وكمان نظام تثبيت

بصي يا ستي انتي محتاجه تاكلي قبل الاكل على طول طبق سلطه وتحطي فيه خل وليمون والعشا بتاعك خليه فاكهه وتققلي الرز والخبز والمكرونه
@honest كتب:انا عندى 21 سنة وطولى176 ووزنى 109 وعايز انزل من بطنى واردافى

انتي صغيره على الوزن ده
هو انت وزنك كتير من وانتي صغيره ولا لاء ؟

وعاوزه منك تقوليلي بتاكلي ايه بالظبط
تكتبيلي كل الي بتاكليه وبالكميات خلال اسبوع من الاخر نمشي اسبوع بورقه وقلم اي حاجه حتى لو كبايه ميه تكتبيها ومعلقه السكر والملح وكله
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي