منتدى وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا


سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 21 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 21 زائر :: 1 روبوت الفهرسة في محركات البحث

لا أحد

شاطر
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي
nona mimo
اميره جديده
اميره جديده
عدد المساهمات : 8
الاوسمه :
10012013
لو سمحتم عندى مشكله انا بشرتى بعد ازاله الشعر من وجهى يظهر حبوب مباشره
جربت كريمات الترطيب والسنفره ومافيش فايده
هل هناك وصفه لذلك ؟وارجو ان تكون سهله لانى تعبت بحس بوجهى منفوخ
ملحوظه
مارايك فى ازالته بالشمع او السويت هل ينفع ؟ طيب النوعين دول الشعر مش هيزيد
وشكراااااا ارجو الافاده
مُشاطرة هذه المقالة على:Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking
تعاليق
avatar
في 12.01.13 0:44كليوباترا
حبيبتى اهلا بيكي معانا اسفه علي التاخير الحل ده من دكتوره جلديه قالتلي تدهنى فيوسيدين مرهم ده مضاد حيوي لمده بيوم قبل الازاله و3 ايام بعد الازاله علشان الازاله بتصيب مكان الجذور بميكروبات فاهمانى هتقف الحبوب وابعدي خالص عن السويت علي البشره ولا الشمع كمان بيعملوا ترهلات في البشره الفتله او السيلك ابيل لو تستحميلها مع الوقت بيخف الشعر وكمان مرري ثلجه بعد الازاله علي البشره تقفل المسام وتهدي وجربي ماسك نشا رائع بردوا بعد الازاله بشويه
شكررررررررررررررررررا عالافاده يا اميره الاميرات
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى