وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
منتدي وصفات كليوباترا

أهلا وسهلا بك إلى وصفات كليوباترا .
أهلا وسهلا بك ضيفنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمات، بالضغط هنا.كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، وفي حال رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.
الرئيسيةالرئيسية  المجلهالمجله  البوابةالبوابة  بحـثبحـث  دخولدخول  التسجيلالتسجيل  
شاطر | 

اوعى تاكلى المايونيز

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
09122012
مُساهمةاوعى تاكلى المايونيز

كلنا عارفين المايونيز...البتاع الاصفر ده اللى بيتحط ع الساندوتشات...أنا شخصياً ما باحبهوووووووووووووووووش خالص..لكن من كام يوم وانا بادعبس فى المطبخ بتاعنا..لقيت برطمان مايونيز مركووووووووووون وتاريخ صلاحيته منتهى من كام شهر...كنت هارميه ..لكن افتكرت حاجة كنت قريتها عنه انه مفيد لنعومة البشرة أوى وبيحارب التجاعيد...قلت فكرة..وسميت باسم الله ودهنت رجلية الاتنين منه وخصوصاً الكعبين ولبست عليهم شراب لحد الصبح وده طبعاً بعد ما غسلتهم وحكيتهم بالحجر كويس أوى..والصبح..........والله لقيت نتيجة هاااااااااااااااااايلة ...نعومة؟؟؟واااااااااااااااااو وتشققات؟؟؟انسيييييييييييييي..ربنا ألهمنى كمان فكرة...أخدته معايا الحمام وبعد ما غسلت شعرى بالشامبو ...دهنت منه كمية قليلة على شعرى..وقلت استنى حوالى خمس دقايق..بس بصراحة خفت من ريحته أوى ..فغسلت شعرى بعد يا دوووووب دقيقة...ولفيت شعرى كالمعتاد وسبته لما نشف...المفاجاة لما فكيت شعرى...كنت مذهولة...نعوووووووووومة.....لمعاااااااااااااان...م ا فيش تقصيف خالص...وكانى عمرى ما كان شعرى متقصف خالص مع إن التقصيف ده مشكلة المشاكل عندى..وما تقلقوش من الريحة لأن ما فيش ريحة خاااااااااااااالص
دى تجربتى ..قلت أفيدكم بيها ....
كاتب الموضوع : ghadaloveadhm
مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

اوعى تاكلى المايونيز :: تعاليق

رد: اوعى تاكلى المايونيز
مُساهمة في 09.12.12 20:04 من طرف ام يوسف
انا مش بحبه خالص ههههههههههههه بس قصدك المسطردة ولا المايونيز
رد: اوعى تاكلى المايونيز
مُساهمة في 14.12.12 13:52 من طرف ghadaloveadhm
المايونبز البيتاع الاصفر الفاتح زى جوبر وهاينز

اوعى تاكلى المايونيز

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 

صفحة 1 من اصل 1