وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
وصفات كليوباترا

منتدى نسائي لكل ما يهم المراه العربيه عنايه بالبشره ,الشعر ,الجسم ,العروسه ,ديكور ,ازياء ,الحياه الزوجيه طبخ

الرئيسيةالرئيسية  المجلهالمجله  البوابةالبوابة  بحـثبحـث  دخولدخول  التسجيلالتسجيل  
شاطر | 

انا محتاره وعايزه اخد رأيكم

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
16112012
مُساهمةانا محتاره وعايزه اخد رأيكم

الاول كل سنه و انتو طيبين و يارب سنه سعيده علينا كلنا
الصراحه انا محتاره جدا انا اتخرجت من الكليه بس لسه مش مخطوبه وماما مصممه انها تتسلي وتشتري الجهاز بتاعي
وانا رافضه وبقولها لما اتخطب نبقي نجهز وبلاش نجيب و نركن من دلوقتي تقولي الدنيا بتغلي و احنا بنتسلي
انا مش عارفه اصر علي موقفي ولا اسمع كلام ماما و نبدأ نشتري في الجهاز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ولو هنبدأ نشتري نشتري ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اصل ماما و بابا بقالهم 30 سنه متجوزين وماما مش عارفه كل الحاجات اللي بتيجي !!!!!!!!!!!
يا ريت تساعدوني وانا اسفه اني طولت عليكم شكرا
كاتب الموضوع : Sun Rise
مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

انا محتاره وعايزه اخد رأيكم :: تعاليق

رد: انا محتاره وعايزه اخد رأيكم
مُساهمة في 16.11.12 2:32 من طرف كليوباترا
يا حبيبتى لا الافضل تبدا ربنا يعينكم الموضوع بيكلف وعلشان تجيبي حاجات حلوه لازم تجيبيها علي وقت يا ايما هتتزنقي وتجيبي حاجات قليله او مش حلوه علشان ضخط الجواز بصي الكبايات مثلا مش بتبطل اطقم الكاسات الحلل التيفال طفم التوابل ابعدي عن الحاجات اللي فيها موده ممكن تاخري الطفم الصينى بس هاتي طفم العشا بتاع البيت وانا بعمل موضوع عن تجهيز العروسه هنزل فيه بالتفصيل خطوه بخطوه تابعينى علي قسم العروسه يارب اكون افادنتك يا حبيبتى كل سنه وانتى طيبه وبالف خير يارب ويوفقك للخير يا حبيبتى
مُساهمة في 16.11.12 23:07 من طرف Sun Rise
شكرا جدا بجد انتي افادتيني وربنا يخليكي وماما هتفرح جدا لما تنزل تشتري و هتدعيلك قبلاتى شكرا
مُساهمة في 16.11.12 23:50 من طرف كليوباترا
حبيبتى شوفي الموضوع ده
http://www.wasafatcleopatra.com/t1319-topic

ودده الجديد لسه بعمله
http://www.wasafatcleopatra.com/t36160-topic
يارب يتمم ليكي علي الف خير يارب
مُساهمة في 18.11.12 5:38 من طرف sarah010_samir
عن تجربه والله انا كمان اول اما اتخرجت فى البيت كانوا مصممين انزل اشترى الجهاز وانا رفضت وقلت لما اتخطب ابقى اشترى علشان الموديلات ولما جه عريس ونزلت اشتريت حاجات لاقيت كان الاحسن اشتريت من الاول حاليا الموضوع ما تمش ليا بس فرحانه انى اشتريت الحاجات دى
اولا علشان الاسعار عماله بتغلى حاليا بسرعه جدااااااااااااااا وثانيا علشان فعلا اغلب الحاجات مش بتتغير يعنى ممكن حاجات المطبخ هاتيها كلها التيفال والاستانلس او الالومنيوم وطقم التقديم وسنطة المعالق والشوك وحامل السكاكين
وممكن كمان تجيبى الكاسات والكرستالات ووقفى على كدا خلى الصينى اخر حاجه خالص فى الجهاز يعنى لما تتخطبى ان شاء الله وتكونى هتفرشى الشقه تشترى الصينى ويطلع على هناك على طول علشان بيبقى كبير وممكن يتكسر منك

انا محتاره وعايزه اخد رأيكم

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 

صفحة 1 من اصل 3انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3  الصفحة التالية