وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
وصفات كليوباترا

منتدى نسائي لكل ما يهم المراه العربيه عنايه بالبشره ,الشعر ,الجسم ,العروسه ,ديكور ,ازياء ,الحياه الزوجيه طبخ

الرئيسيةالرئيسية  المجلهالمجله  البوابةالبوابة  بحـثبحـث  دخولدخول  التسجيلالتسجيل  
شاطر | 

هل تقولى لحماتك ياماما؟؟؟؟؟؟؟ موضوع للنقااااش

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
30102012
مُساهمة هل تقولى لحماتك ياماما؟؟؟؟؟؟؟ موضوع للنقااااش

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اخواتى الحبيبات لم اتى اليوم لاناقشكن فى موضوع حب الزوجه لحماتها او كيفيه معاملتها لها فقد سبق طرح الموضوع كثيرا
ولكن ما يشغلنى الان ورأيته من فتيات وزوجات

انى قابلت الكثيرات وقالت عمرى ما انادى حماتى بماما فماهى امى وما لدى الا ام واحده تعبت فى ترتبيتى كيف اعطيها لقب بذلت امى فيه عمره كله ممكن اقول لها طنط او نينه او حماتى او حجه او ام فلان او قد اناديها باسمها ولكن لن اقول لها امى مهما حدث ورأيتهم متشبسات بموقفهن ومستغربات جدا ممن تنادى حماتها بماما فتقول انا لا ابغضها واحبها ولكن هذا مبدأ ولن اغيره

والان

هل انتى مع تلك الفتاه ام ضدها فى الرأى ؟

هل تنادى حماتك بماما؟وان كان لا فبما تناديها ؟

هل هى فعلا مثل امك ؟

هل هذا تعتبريه نفاق اوكذب منكى ؟

اتشعرين بالكلمه وانتى تقوليها؟

انتظر مشاركاتكم البنائه وارائكم حبيباتى
كاتب الموضوع : ام يوسف
مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

هل تقولى لحماتك ياماما؟؟؟؟؟؟؟ موضوع للنقااااش :: تعاليق

هو فعلا على حسب معاملة الحماه لزوجة الابن بس اثرضوا انها متقلبة المزاج يعنى لما تكون حلوة معايا اقول ماما ولما تبقى وحشة تبقي ام الغوله هههههههههه انا عن نفسى تقولها من بابا المجامله لزوجى لانها هى امه وتعبت فيه وانا اخدته على الجاهز زى ماقالت قمرايه فلازم احسسها بامومتها اكتر وعشان خاطر زوجى لكن لما تقلب تبقى الحاجة ولو انى مش بقدر اعمل كده عشان ما ازعلش امى انا لان لوقولت الحاجة هيقول لامى نفس الكلمة صدقونة يا بنات بتفرق كتيييييير انا ام وعندى الاحساس ده وعندهم حق الحموات يبقوا متضايين من زوجة الابن او زوج البنت بس اللى يعرف ان دى سنة الحياه هيرتاحوا لانهم كانوا كده فى يوم من الايام بس سا عتها بتنسى وانا عن نفسى ان شاء الله هاعامل زوجة ابنى زى بنتى بالظبط وزوج ابنى زى ابنى وده احسن حاجة وربنا يهدى الجميع يااااااااااارب
اها هي مهما كانت كويسة مش هتبقى معاكي زي مامتك فانا مش بحب ماما دي خالص وارد انك تزعلي منها تقولي لمامتك او اختك ترجعي تقوليلها يا ماما بصراحة بحس انه نفاق ومهما ان كانت العلاقة بينكم لازم بيبقى في مواقف بتجرحك بالذات لو في نفس البيت
انا عن نفسي لحد دلوقتي ماشوفتش حما قرشانة و من النوع اللي يتقال لها ام الغولة
جدتي ام بابا و جدتي ام ماما الاتنين كانوا زي البلسم
بابا عمره ما حس انها حماته وكذلك ماما
يعني شفت ف حياتي الحما البلسم و شفت الحما السلبية اللي مالهاش اي دور ف اي حاجة
نفسي اقابل زي جدتي بصراحة
اه فعلا جداتنا كانوا كويسين خالص
ولما الجدات كانو كويسين
امال حموات اليومين دول مالهم قالبين علي ماري منيب ليييييييييييييييييه بقي

هل تقولى لحماتك ياماما؟؟؟؟؟؟؟ موضوع للنقااااش

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 

صفحة 4 من اصل 12انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  الصفحة التالية