منتدى وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 13 عُضو متصل حالياً :: 1 أعضاء, 0 عُضو مُختفي و 12 زائر :: 1 روبوت الفهرسة في محركات البحث

amira amira

شاطر
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي
ام يوسف
اميره ماسيه
اميره  ماسيه
رقم عضويتك : 50
الاوسمه :
30102012

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اخواتى الحبيبات لم اتى اليوم لاناقشكن فى موضوع حب الزوجه لحماتها او كيفيه معاملتها لها فقد سبق طرح الموضوع كثيرا
ولكن ما يشغلنى الان ورأيته من فتيات وزوجات

انى قابلت الكثيرات وقالت عمرى ما انادى حماتى بماما فماهى امى وما لدى الا ام واحده تعبت فى ترتبيتى كيف اعطيها لقب بذلت امى فيه عمره كله ممكن اقول لها طنط او نينه او حماتى او حجه او ام فلان او قد اناديها باسمها ولكن لن اقول لها امى مهما حدث ورأيتهم متشبسات بموقفهن ومستغربات جدا ممن تنادى حماتها بماما فتقول انا لا ابغضها واحبها ولكن هذا مبدأ ولن اغيره

والان

هل انتى مع تلك الفتاه ام ضدها فى الرأى ؟

هل تنادى حماتك بماما؟وان كان لا فبما تناديها ؟

هل هى فعلا مثل امك ؟

هل هذا تعتبريه نفاق اوكذب منكى ؟

اتشعرين بالكلمه وانتى تقوليها؟

انتظر مشاركاتكم البنائه وارائكم حبيباتى
مُشاطرة هذه المقالة على:Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking
تعاليق
ماما ؟!!!!!!!!
ممكن اه بس لازم اميز مامتي انا ب حاجة فالاسم
يعني تبقي مامتي اقولها امي او مامتي و حماتي ماما
يعني هو بصراحة علي حسب معاملتها ليا بصراحة
ان كانت قريبة من حنية امي و كده اوك هقولها ماما
غير كده ممكن القاب تانية بس مش حماتي حاساه لقب قديم اوي Smile
انا شايفاها حسب معاملتها هي معايا يعني لو بتعاملني زي بنتها مافيهاش حاجه اني اقولها ياماما بس مامتي هاتكون مميزه عندي اكتر طبعا لانها مش بالاسم ده لانها تعبت معايا كتير لكن لو هي بتعاملني زي ضرتها ولا مراه ابنها هاقولها ياطنط اكيد
انا بتهيالي استحالة الحمى تعامل زوجة ابنها زي بنتها ابدا حماتي كويسة معايا وعمري ما شفت منها حاجة وحشة بس انا وبنتها كنا حوامل مع بعض كانت خايفة عليها كتير عني وتدعيلها ومش تدعيلي وتعد تقولي ادعيلها دي تعبانة اوي كأني مش حامل زيها وعمري ما شفت منها حاجة وحشة بس في المواقف دي بيبان ان مفيش زي الاولاد ابدا وده طبيعي
بصي هو اكيد بنتها بتكون مميزه عن مراه الابن بس انا اللي اقصدوا انها مش بتعاملك وحش االمهم انك مش بتشوفي منها حاجه وحشه وده قصدي في زي بنتها وهو ده المهم انك ماتشوفيش حاجه وحشه وتعاملك زي بنتها احسن من انها تعاملك وحش
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي