منتدى وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى

اسألى دكتورة الاعشاب عن التجميل وكل ما يخص علاج البشرة والشعر

صفحة 11 من اصل 14 الصفحة السابقة  1 ... 7 ... 10, 11, 12, 13, 14  الصفحة التالية

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

06092010

مُساهمة 

default اسألى دكتورة الاعشاب عن التجميل وكل ما يخص علاج البشرة والشعر

اعرفكم بنفسى

دكتورة صيدلانية حاصلة على دبلوم مستحضرات تجميل من جامعة القاهرة

احب الأعشاب وعندى إعتقاد ويقين بان الله منح لنا النباتات والعناصر الطبيعة الغنية بما يفيدنا وينفعنا ويشفينا
وهناك حديث شريف يقول ما معناه ( لربما نسيت لفظا او حرفا )
ما خلق الله داء إلا وخلق معه الدواء عرفه من عرفه وجهل به من جهله

واتقبل اسئلتكم واحاول الرد عليها بالوصفات الطبيعية ان شاءالله

مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

اسألى دكتورة الاعشاب عن التجميل وكل ما يخص علاج البشرة والشعر :: تعاليق

مُساهمة في 14.09.10 5:31 من طرف choocolett

السلام عليكم انا عندى مشكلة فى شعرى مقصف خالص خالص وعملتة صبغة كتييييييييييير وبشكل متاتالى المهم انى حسة انة مبيطولش على العكس انا كان طبعتى قبل دة كلة انة بيطول بسرعة بشكل ملحوظ انا حزينة اقوى
وجزاكى الله خيرا على سعة صدرك

مُساهمة في 14.09.10 5:48 من طرف choocolett

اسفة خالص ع الاطالة بس نسيت اقولك انى شعرى من الامام فى الجانبين خفيف خالص بس دة وراثة من والدى ولكن عندى شعر فيهم لكن قصير وخفيف ومصفر فا مش باين اية الحل ؟ انا بفرق علشان ادارى ولاكن هل فى حاجة تطول الشعر دة وتقلة بصفة عامة ولكى جزيل الشكر
جاجة تانية انا بلاحظ انى لما بحط زيوت طبيعية على شعرى واسرحة بيقع كتييييييييير هل دة عادى ولا علشان كثافة الزيوت الثقيلة ع الشعر؟ واية الوقت الاقصى لترك الزيوت ع الشعر

مُساهمة في 27.09.10 19:49 من طرف حورية البحر

السلام عليكم
انا اول مرة بشترك بالموضوع فانا اسئلتى كتير واتمنى من الدكتورة الافاده
انا كنت يااه ايام زمان بقى كنت بيضه جداا زى القطنه وحاليا بقيت قمحيه ونفسى واتمنى من الله ان افتح شوية فاتمنى من حضرتك توصفيلى شىء تقشير بشرة وتفتيح ولكى جزيل الشكر

مُساهمة في 27.09.10 22:07 من طرف Sandro

طيب انا عندي مشكلة انا بقالي كذا سنة عندي حبوب المؤخرة وبتبقي تعباني اوي وكمان مش الحبوب الصغيرة لا الكبير وممكن واحدة تتفتح في اي وقت وبتبقي فضيحة انا جربت كذا من الصيدلية في حجات ولا عملت اي حاجة والاخير اللي جبتو ده بيعمل بسيط واحسن من ممفيش بس انا عايزة حاجة تقضي عليها خالص وكمان اثرها لان الشكل العام مش ولا بد يعني
انا مش عارفة اعمل ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

صفحة 11 من اصل 14 الصفحة السابقة  1 ... 7 ... 10, 11, 12, 13, 14  الصفحة التالية

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة