وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
منتدي وصفات كليوباترا

أهلا وسهلا بك إلى وصفات كليوباترا .
أهلا وسهلا بك ضيفنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمات، بالضغط هنا.كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، وفي حال رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.
الرئيسيةالرئيسية  المجلهالمجله  البوابةالبوابة  بحـثبحـث  دخولدخول  التسجيلالتسجيل  
شاطر | 

اسألى دكتورة الاعشاب عن التجميل وكل ما يخص علاج البشرة والشعر

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 7 ... 10, 11, 12, 13, 14  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
06092010
مُساهمةاسألى دكتورة الاعشاب عن التجميل وكل ما يخص علاج البشرة والشعر

اعرفكم بنفسى

دكتورة صيدلانية حاصلة على دبلوم مستحضرات تجميل من جامعة القاهرة

احب الأعشاب وعندى إعتقاد ويقين بان الله منح لنا النباتات والعناصر الطبيعة الغنية بما يفيدنا وينفعنا ويشفينا
وهناك حديث شريف يقول ما معناه ( لربما نسيت لفظا او حرفا )
ما خلق الله داء إلا وخلق معه الدواء عرفه من عرفه وجهل به من جهله

واتقبل اسئلتكم واحاول الرد عليها بالوصفات الطبيعية ان شاءالله
كاتب الموضوع : صيدلية الأعشاب
مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

اسألى دكتورة الاعشاب عن التجميل وكل ما يخص علاج البشرة والشعر :: تعاليق

السلام عليكم انا عندى مشكلة فى شعرى مقصف خالص خالص وعملتة صبغة كتييييييييييير وبشكل متاتالى المهم انى حسة انة مبيطولش على العكس انا كان طبعتى قبل دة كلة انة بيطول بسرعة بشكل ملحوظ انا حزينة اقوى
وجزاكى الله خيرا على سعة صدرك
اسفة خالص ع الاطالة بس نسيت اقولك انى شعرى من الامام فى الجانبين خفيف خالص بس دة وراثة من والدى ولكن عندى شعر فيهم لكن قصير وخفيف ومصفر فا مش باين اية الحل ؟ انا بفرق علشان ادارى ولاكن هل فى حاجة تطول الشعر دة وتقلة بصفة عامة ولكى جزيل الشكر
جاجة تانية انا بلاحظ انى لما بحط زيوت طبيعية على شعرى واسرحة بيقع كتييييييييير هل دة عادى ولا علشان كثافة الزيوت الثقيلة ع الشعر؟ واية الوقت الاقصى لترك الزيوت ع الشعر
فين الرد
وشكرا
السلام عليكم
انا اول مرة بشترك بالموضوع فانا اسئلتى كتير واتمنى من الدكتورة الافاده
انا كنت يااه ايام زمان بقى كنت بيضه جداا زى القطنه وحاليا بقيت قمحيه ونفسى واتمنى من الله ان افتح شوية فاتمنى من حضرتك توصفيلى شىء تقشير بشرة وتفتيح ولكى جزيل الشكر
طيب انا عندي مشكلة انا بقالي كذا سنة عندي حبوب المؤخرة وبتبقي تعباني اوي وكمان مش الحبوب الصغيرة لا الكبير وممكن واحدة تتفتح في اي وقت وبتبقي فضيحة انا جربت كذا من الصيدلية في حجات ولا عملت اي حاجة والاخير اللي جبتو ده بيعمل بسيط واحسن من ممفيش بس انا عايزة حاجة تقضي عليها خالص وكمان اثرها لان الشكل العام مش ولا بد يعني
انا مش عارفة اعمل ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اسألى دكتورة الاعشاب عن التجميل وكل ما يخص علاج البشرة والشعر

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 

صفحة 11 من اصل 14انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 7 ... 10, 11, 12, 13, 14  الصفحة التالية