استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي
05092010
تبين تعرفين ايش يسوي الزبادي والفلفل الاخضر الرومي للشعر من

*السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة**

اليوم جبت لكم شي سهل وبسيط ومايتكلف لازيوت او خرابيط شي تستفيدين منة في غذائك اليومي داخليا بنات تعرفون فوائد الفلفل الاخضر الرومي البارد للبشرة والشعر من فتامينات ومعادن توفرة لجسم الانسان اجل كيف لوتعرفون انة يطول الشعر بسرعه ويكثفة من ناحية تناولة بشكل يومي هو والزبادي كيف تبون تعرفون صح
الله يسعدكم انا من مدمنين اكل الزبادي واعصر علية ليمون شوي واكل قبل النوم بشوي مع حبة فليفلة خضرا بارد بعد اسبوعين من تكراري للزبادي والفلفل لاحظت شعري طال اكثر واكثروبدون تعب مع اني كنت اطبق الجدول للعناية بالشعر عطاني نتائج اكثر ومرا حلوة صدقوني حبايبي يعني لو تاكلون علبة زبادي معصور علية ليمون مع حبة فلفل اخضر كل يوم راح يطول شعركم اكثر واكثر ويكثر وينبت ويكثف

(الليل وقت النوم) تناولي
1-علبة زبادي معصور علية ليمون كل ليلة قبل النوم تؤكل ترا رائع حتى للبشرة في توريدها وازالة الحبوب وتبيض البشرة لو استمريتو عليها

2- حبة فلفل اخضر بارد

(الصباح على الريق) تناولي

5حبات من التمر يوميا كل صباح على الريق وراح تشوفو النتائج جدا رهيبة

بنات الي بطبق الكلام كلة وبحذافيرة بتشوفو النتائج خلال شهر يابنات والله رائعه جدا بدون منافس **دعواتكم لي بالشفاء العاجل**
منقول عجبني لاني قريت كتير عن الزبادي وعن الفلفل
ولان ده اكل كمان هيفيد جسمنا اكتر
مُشاطرة هذه المقالة على:Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

تعاليق

انا مدمنه فلفل احضر لازم احط منه يجي مقدار طبق غسيل منه علي ااكل
بجد باكله بغباء من صغري يمكن هو دا السبب في طول شعري
في 05.09.10 12:02نور محمد عبد السلام
بالهنا والشفا الفلفل الاخضر ده جميل جدا
وكمان في الهند مش ممكن يستغنوا عنه ابدا ابدا
انا كنت بكل منه لكن بعد ما قريت الموضوع ده انشاء
الله اكله علي طول
الخضروات كلها عموما مفيده للبشره
في 05.09.10 14:08فتاة الاحزان
مفيش حاجة استبدلها بالفلفل؟انا مبحبووووووووووش ابدا
منورة دايما يانور ياقمر بمواضيعك الجامدة اوى دى ربنايخليكى لينا يارب ويحققلك كل اللى انتى بتتمنية
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي