اثاث مودرن فى دمياط

صفحة 3 من اصل 4 الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4  الصفحة التالية

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

كليوباترا
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان

مُساهمةكليوباترا

اثاث مودرن فى دمياط

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة

مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking
اثاث مودرن فى دمياط :: تعاليق
veta 5m
مشرفه عامه
مشرفه عامه
رقم عضويتك : 19427
الاوسمه :
العمل/الترفيه : محامية

مُساهمة في 04.10.12 9:31 من طرف veta 5m

كليوباترا كتب:
mervat ebrahim mohamed كتب:ياريت يا رورو الا انا سمعت اسعار غريبة بس فى المعرض اللى فى القاهرة اكيد فى دمياط هتكون ارخص شوية بارك الله فيك ياكوكى يارب جزاكى الله خيرا

لا لا لا المول اللي في مصر شوفته مفيهوش اصلا الحاجات الشيك ديه وكمان هوه عامل صفحه علي الفيس اسعاره معقوله وفي كل الاسعار وزي ما روان بتقول كل ما بتروحي علي المودرن السعر بيرخص بس المهندس ده ذوقه عجبنى اوي ليه فيديوهات كتير هنزلكم وهنزلكم صفحتهم علي الفيس ده فيديو يا بنات مش صوره اللي مش ظاهر عندها تغير البروزر وانا هحمله تاني
عارفة ياكوكى فيه غرفة نوم ضهر السرير جلد بنت اختى اشترتها من المول اللى فى القاهرة بتقول 25 الف جنية عشان كده عايزة اعرف الاسعار بس انا مروحتش المول ده وانا عارفة ان المودرن بيكون ارخص من الاستيل فكنت عايزة اعرف للعلم عشان لما ربنا يسعد اولادى اكون عارفة الاسعار ولاماكن منكم نستفيد
جزاكى الله خيرا
oshi410
مشرفه قسم الاعمال اليدويه
رقم عضويتك : 1470
الاوسمه :

مُساهمة في 04.10.12 12:59 من طرف oshi410

فين المول اللى فى القاهرة
كليوباترا
ملكه المنتدى
ملكه المنتدى
الاوسمه :

مُساهمة في 04.10.12 14:22 من طرف كليوباترا

mervat ebrahim mohamed كتب:
كليوباترا كتب:
mervat ebrahim mohamed كتب:ياريت يا رورو الا انا سمعت اسعار غريبة بس فى المعرض اللى فى القاهرة اكيد فى دمياط هتكون ارخص شوية بارك الله فيك ياكوكى يارب جزاكى الله خيرا

لا لا لا المول اللي في مصر شوفته مفيهوش اصلا الحاجات الشيك ديه وكمان هوه عامل صفحه علي الفيس اسعاره معقوله وفي كل الاسعار وزي ما روان بتقول كل ما بتروحي علي المودرن السعر بيرخص بس المهندس ده ذوقه عجبنى اوي ليه فيديوهات كتير هنزلكم وهنزلكم صفحتهم علي الفيس ده فيديو يا بنات مش صوره اللي مش ظاهر عندها تغير البروزر وانا هحمله تاني
عارفة ياكوكى فيه غرفة نوم ضهر السرير جلد بنت اختى اشترتها من المول اللى فى القاهرة بتقول 25 الف جنية عشان كده عايزة اعرف الاسعار بس انا مروحتش المول ده وانا عارفة ان المودرن بيكون ارخص من الاستيل فكنت عايزة اعرف للعلم عشان لما ربنا يسعد اولادى اكون عارفة الاسعار ولاماكن منكم نستفيد
جزاكى الله خيرا
لا الله هوه منزل اغلي حاجه استيل مكس كده مع مودرن كاتب 18 بس ايه قصور هجيب ليكم صور من البيج والبيج نفسها بصراحه انا مجربتوش بس شكله جامد

الصفحه اهه يا بنات وشوفوا الصور اللي جننتنى بقي

والصفحه اهه يا بنات
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=260314770724927&set=pb.101556723267400.-2207520000.1349353126&type=1&theater
كليوباترا
ملكه المنتدى
ملكه المنتدى
الاوسمه :

مُساهمة في 04.10.12 14:26 من طرف كليوباترا

oshi410 كتب:فين المول اللى فى القاهرة

جنب السراج بس حسيت انه بلدي مش زي الصور ديه وكمان في مول تاني في مدينه نصر مش فكره مكانه بالظبط جنب سيتى سنتر
oshi410
رقم عضويتك : 1470
الاوسمه :

مُساهمة في 04.10.12 15:35 من طرف oshi410

اها

للمشاركة انت بحاجه الى تسجيل الدخول او التسجيل

يجب ان تعرف نفسك بتسجيل الدخول او بالاشتراك معنا للمشاركة

انضم الينا لن يستغرق منك الا ثوانى معدودة!

أنشئ حساب جديد

تسجيل الدخول

ليس لديك عضويه ؟ بضع ثوانى فقط لتسجيل حساب

تسجيل الدخول