وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
وصفات كليوباترا

منتدى نسائي لكل ما يهم المراه العربيه عنايه بالبشره ,الشعر ,الجسم ,العروسه ,ديكور ,ازياء ,الحياه الزوجيه طبخ

الرئيسيةالرئيسية  المجلهالمجله  البوابةالبوابة  بحـثبحـث  دخولدخول  التسجيلالتسجيل  
شاطر | 

مساعده لكل عروسه ادخلي ضيفي الماسكات وجدول العنايه الخاص بك

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
20092012
مُساهمةمساعده لكل عروسه ادخلي ضيفي الماسكات وجدول العنايه الخاص بك

يا بنات كل اللي اتجوزوا عليهم مهمه وامانه لازم تسلمها للي بعدها هههههههههههيعنى المسكات اللي اتعملت وعملتى ايه بالظبط والعنايه الكامله انا هبدا معاكم الحلو والصح والغلط يالا كله يضيف تجربته متكسوفونيش العرايس مستنيينا

اولا انا بدات بدري اوي العنايه والمسكات للبشره وشعري كان تحفه اصلا فمكنتش بفكر فيه اوي بصراحه بس بدات بالتقشير للجسم وجبت مراهم طبيه لفتره بس ده قبل الفرح يمكن بسنه او 6 شهور علشان اجدد البشره الخراجيه وكان باستشاره دكتور يا بنات كان مرهم اسمه ريتين ايه طبعا للجسم مكنشي بيتعب اوي بس الوجه وحش اوي معايا وكان بيقشر جامد المهم بعد كده حفظت علي الطبيعي بقي سنفره بالترمس المطحون وبدهن بزيت اللوز علطول وجبت كمان كريمات سنفره كتير بس طبعا مش فكره اسمائهم بس كمان كنت لازم بعمل ترطيب حلو ده قبل الفرح بشهرين الجلسرين مع الليمون علي الجسم كله بس طبعا للي تستحمله بس بينعم جدا وبيفتح الاماكن السمرا وبيحسن البقع كتير لو عندك ملح الحليب مكنش ظهر ساعتها اصلي قديمه شويه ههههههههههبس بصراحه بعدكده جبته بس حامي اوي علي الجسم المهم الاحسن بقي جبت الطمي المغربي انا اشتريته والصابون المغربي والليفه المغربي وبقيت بعمل انا الحمام المغربي كل اسبوع تقريبا يمكن 4 مرات للفرح وبشره وشي نفس الكلام البنات اللي بتخرج كتير لازم صن بلوك حلو وياريت تقلل شويه من الخروج علشان حرقه الشمس تنزل في الوقت الشمس مش حاميه
الغلطه الكبيره بقي شعري كان طول عمري اسود المهم حبيت افتحه المشكله حصلت قبل الفرح بما فيش اسبوع او 10 ايام الكوافيره ربنا يسامحها عملت ليه لون يحرق الدم ههههههههه فقلت لازم اغيره عملت عليه لون تاني المهم شعري بااااااااااااااظ واللون كان زي الزفت وملحقتش اصلحه وكمانمكنتش بعرف اسرحه لان كذا صبغه في وقت قليل يغنى اتبهدل مع ان شعر كان تحففففففففففه غلطه اوعوا تقعوا فيها يا بنات لازم بدري عن الفرح غيري اللون علي الاقل بشهر وركزوا علي الترطيب

اي سؤال يا بنات من عنيه هرد عليكم لو عايزين تفصيل اكتر بس عايزه تجارب المتجوزين وايام الفرح وقبله برنامجهم كان ازاي
كاتب الموضوع : كليوباترا
مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

مساعده لكل عروسه ادخلي ضيفي الماسكات وجدول العنايه الخاص بك :: تعاليق

الله يبارك فيك يا راندا انا زعلت كده لما انت بتقولى انك قديمة فى الزواج وملح الحليب مكنش موجود طب انا اقول ايه؟؟؟ Question على ايامى بئي هو المواظبة على الاستحمام يوميا صبح وليل واستخدان الجلسرين والليمون وقبل الفرح بيومين ياخد العلقة الحلوة السويت لكل الجسم طبعا وليلة الحنة نغنى ونرقص ومن الصبح نروح للكوافير والمسك كان نشا وماء ورد وقص اطراف الشعر فقط ورفضت التلوين نهائيا ويومها كان الكوافير متغاظ ايه العروسة اللى محافظة على شعرها بس انتقم منى فى فرد الشعر واتقصف من المكواه مع ان شعرى ناااااااااااااعم بس كده ولبست الفستان واتعمل الميك اب وانتهى الموضوع اضحكوا على ايام زماااااااااااااان مش زى دلوقتى ههههههههههههه

مساعده لكل عروسه ادخلي ضيفي الماسكات وجدول العنايه الخاص بك

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 

صفحة 1 من اصل 1