منتدى وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
الرئيسيةالرئيسية  المجلهالمجله  البوابةالبوابة  بحـثبحـث  دخولدخول  التسجيلالتسجيل  

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمـــات، بالضغط هنا.كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.

منتدى نسائي لكل ما يهم المراه العربيه عنايه بالبشره ,الشعر ,الجسم ,العروسه ,ديكور ,ازياء ,الحياه الزوجيه طبخ

شاطر | 

لشعر طويل وتقيل حصرى معايا

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3
كاتب الموضوعرسالة
15062012
مُساهمةلشعر طويل وتقيل حصرى معايا

وحشتوووووووووووووووووووونى اوى بقالى فترة كبيييييييييرة اوى مش نزلت مواضيع بجد وحشتونى وده والله انا عارفة كان تقصير وسامحينى يا كوكيه بس الظروف اللى انتى عرفاها وغيرها وغيرها واللى حاصل فى مصر دلوقتى
المهم انى افتقدتكم جدى

ندخل فى الموضوع

طبعا احنا عارفين ان النفسية لما تكون مش متظبطة شعرنا بيقع وبيبهت وبيخف وممكن يبطل يطول ويهيش وحاجات كتير كة وغير كدة الصبغة لو بنصبغ شعرنا والكوى انا جبتليكم الحل اللى هيرجع شعرنا احسن من الاول ميت مرة
انا فكرت انى اروح للدكتور بس ليا واحدة سبقتنى راحت لانها شعرها كانت بتفرده دايما وكانت حامل كل ده اثر على شعرها وبقى يقع كتير اوى المهم راحت للدكتور
كتب ليها الروشتة دى وقالها النصايح دى
هى الصراحة ماشاء الله عليها شعرها بقى حاجة تانية خالص تقل رغم انه كان خف جدا بسبب الفرد على طول والصبغة وبقى بيلمع زى بتاع الممثلين بالظبط ههههههههههههههههههههههه وطول ماشاء الله
انا جبت زيها العلاج كامل وبعمل النصايح انا مكنتش عايزة انزل الا لما اشوف نتيجته معايا بس انا قلت نشتغل سوا ونبدا مع بعض
طبعا احنا عارفين ان علاج الشعر بياخد وقت مش نيأس ولا نمل لان ان شاء الله النتيجة مضمونة واكيدة ومبهرة وهتفرحوا اوى

اول حاجة
الغذاء السليم
تانى حاجة
لازم بندانة او ايشارب قطن لازم عشان الطرح اللى احنا بنلبسها الموضة انتم عاريفن القماشة عاملة ايه ناو فلازم تحت الطرح ايشارب قطن لالالالالالازم
زى ده

تالت حاجة
لازم مشط خشب

ودول مهمين جداااااااااااااااااااااااا بجد

نيجى بقى للعلاج
كبسول اسمه بنتاجور(pantogar)
تاخدى لاما 3 مرات يوميا لاما مرتين يوميا انا عن نفسى باخد مرتين
وده هنستخدمه لمدة اربع شهور واذا حبيت نتيجة اكتر يبقى من اربع شهور لست شهور
الشريط ياجماعة ب 6 جنيه والعلبة فيها 9 شرايط يعنى ب 54 جنيه انا عن نفسى بجيب الشهر بشهر يعنى بجيب 6 شرايط كل شهر
وده شكل الشريط وعلى فكرة مش ليه اعراض جانبية ومغذى للشعر والاظافر جدا وعلى فكرة انا مدير المركز عندنا دكتور صيدلى هو اللى كتبهولى ولقيت صحبتى بتاخده الكل بيقول ان نتيجته رهيبة جدى

وده الشامبو ملوش حل بينعم الشعر وكمان منعش للفروة الشعر وتمنه 25 جنيه

واخر حاجة الزيت ده بقى نتيجته رهيبة لوحدة حلو اوى بجد وتمنه 25 جنيه برضه ولازم ترجى الزيت قبل الاستعمال

ودى الا

زازة من جوه

هنغسل شعرنا كفاية كل اربع ايام هتقولى الحر وكدة اوعى الميه غلط جدا كل يوم على الشعر مرتين كفاية وغير كدة كمان لازم ميه فاترة وتدلكى كل يوم شعرك بالزيت ترشى وتدلكى شعرك والتدليك اصلا ليه فوايد يجرى الدورة الدموية فى شعرك
هتلاقى نتيجة حلوة اوى انا عن نفسى انا داخلة لسة فى الشهر التانى فى الاستعمال اما صحبتى ماشاء الله عليها شعرها بقى جميل اوى زى ما كل بنت بتحلم ان شعرها يبقى كدة
اما انا بقى فانا ملاحظة ان فيه شعر صغير با ينبت وشعرى حساه بقى فيه حيوية بعد ما كان ادمر انا بس عايزة اقولكم ان فترة العلاج بتاخد من اربع شهور ل ست شهور عشان مش نياس

يلا بقى انا عايزة حزم وارادة والكل ينزل يشترى الحاجات دى عشان شعرنا يبقى احلى من الهنود هههههههههههههه
انا معاكم اهو لو حبيتوا تسئلوا اى سؤال وعايزين نبتدى نعمل سوا وكل حد شاف حاجة او لاحظ حاجة جديدة فى شعره لازم تقولولى
يارب الموضوع يكون عاجبكم ولو عجبكم بتمنى منكم الدعاء
تسلمولى حبايبى ويخليكوا ليا
كاتب الموضوع : emy ghanem
مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

لشعر طويل وتقيل حصرى معايا :: تعاليق

رد: لشعر طويل وتقيل حصرى معايا
مُساهمة في 16.06.12 19:35 من طرف emy ghanem
تسلميلى يا قمراية ورانا وكوكيه وحنة واوشا يارب يخليكوا ليا ودايما رافعين من روحى المعنوية
بصى هو مش ليه اضرار خالص ونتيجته حلوة اوى بجد يعنى زوزو صحبتى بتشكر جامد فيه خصوصا انها كانت فاقدة الامل لان شعرها من كتر الفرد كان مدمر وانا اهو بجرب معاكم بس بجد محدش يياس لان نتيجته مش بتبان الا بعد 3 شهور ولا حاجة ده بالنسبة للشعر اللى متبهدل زى بتاعى وانا النهاردة راحة اشترى شريط كمان لقيت اللى فى الصيدلية بتقولى انه فيه منه المستورد بس الشريط نفسة وفيه عشر كبسولات بس ب 30 جنيه ههههههههههههههههههه فخلينا فى المصرى بس ممكن نبقى نجيب تى شريط فى الشهر ولا حاجة هههههههههههههههههههه كفاية
على فكرة ياحبيبتى هو بيبتاع فى الصيدلية لانه علاج فهمانى انا جبت كله من الصيدليه وانا بسالهم بقى قالولى ان الزيت جامد اوى يارب يجيب معانا نتيجة وتسلمولى انا مبسوطة انه عجبكم الموضوع بعد غياب طويل ههههههههههههههههه
رد: لشعر طويل وتقيل حصرى معايا
مُساهمة في 16.06.12 19:42 من طرف emy ghanem
ينفع حبيبتى للصغيرين لانه مش ليه اعراض جانبية بس بلاش الكبسول مش عارفة بتهيقلى بلاش اسالى الصيدلى وانتى بتشترى لكن الزيت والشامبو امن مش تقلقى خصوصا انه الخلاقة ونقى يعنى زى جونسون كدة بتاع الاطفال
نسيت اقولكم انكم لو عملوتا كمان حمام زيت كل اسبوع يبقى كمان ميه ميه هيجيب نتايج هايلة يلا نشجع بعض اصل انا بكسل اعمل حمام زيت هههههههههههههههههههههههه بالتوفيق حبايبى

لشعر طويل وتقيل حصرى معايا

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 

صفحة 3 من اصل 3انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3