وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
وصفات كليوباترا

منتدى نسائي لكل ما يهم المراه العربيه عنايه بالبشره ,الشعر ,الجسم ,العروسه ,ديكور ,ازياء ,الحياه الزوجيه طبخ

الرئيسيةالرئيسية  المجلهالمجله  البوابةالبوابة  بحـثبحـث  دخولدخول  التسجيلالتسجيل  
شاطر | 

افضل حركات الأثارة للزوج علي الإطلاق علميا وعمليا

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4 ... 10 ... 18  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
21082010
مُساهمةافضل حركات الأثارة للزوج علي الإطلاق علميا وعمليا

اولا انا اسفه علي الموضوع ده وربنا عالم انا
مكسوفه ازاي لكن في ستات ما تعرفشي الحاجات دي
وبعدين الرسول صلي الله عليه وسلم قال رحم
الله نساء الأنصار لولاهم ما كان عرف كثيرمن النساء
فقه النساء لأنهم كانوا بيسألوا في كل حاجه
طبعا ده مش نص الحديث لكن ده مفهومه
المهم عاوزه دعوه ولو الموضوع عجبكم قولولي
وانا اكمل

اول حاجة انا قريت عنها هى
منطقة الاذن
ايوة يا شاطرة ودانه اللى انتى ماسكاها طول النهار هات كذا واعمل كذا واول مايرجع ولادك عملوا فيا كذا وكذا لحد ما ودانه طفحت ياعينى
الاذن دى علميا تعتبر اهم منطقة عصبية للانسان ومهمة جدا
طيب نستغلها ازاى اقولك يا فالحة
ممكن تثيرى منطقة الاذن عن طريق لحسها بطرف اللسان وكمان قبلات خفيفة جدا يعنى كانها عالهوى او ممكن بطرف ناعم فى صوابعك ( انا عارفة انهم باقوا مقشفين من غسيل الصحون بس دورى على حتة ناعمة فيهم كده يعنى تقضى الغرض)
المهم والعبيله ورا ودانه بس بشويييييييش وحاولى تهمسيله فى ودانه بهدوء وحرارة زى مثلا
وحشتنى .... اشتقت لك .... حبيبى اى كلام من ده يعنى
اصلا نفس المراة وتاوهاتها لما بتوصل ودن الراجل بتثيره لابعد حد
دى كانت اول حاجة قريتها
وياريت ودانه الشمال افضل

تاني حاجه

تانى منطقة هى العنق وهى منطقة مثيرة جدا للرجل
واثارتها تكمن فى القبلات الخفيفة عليها وخصوصا الرقبة من ورا اللى بالبلدى اسمها القفا
ولمسها باليد بحركات خفيفة وهادية
كمان ممكن تعملى مساج خفيف للرقبة من ورا مرورا بالعمود الفقرى خصوصا لو جاى من شغله وبعد مايقعد كده ويرتاح العبيله فى رقبته من ورا واعمليله مساج خفيف هيخفف الم رقبته من ناحية ويحسسه باهتمامك من ناحية وكمان مثير جدا ليه خصوصا لو فى المساج قبلتيه بهدوء

اه اكمل الموضوع ولا مش عجبكم
كاتب الموضوع : نور محمد عبد السلام
مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

افضل حركات الأثارة للزوج علي الإطلاق علميا وعمليا :: تعاليق

مُساهمة في 22.08.10 15:24 من طرف نور محمد عبد السلام
نتكلم عن اهم مكان مثير للرجل بالنسبه لصدره وهو طيب هلمح وانتوا افهموا المكان اللي بيرضع منه الطفل معلش والله انا محرجة بس فعلا دى اهم منطقة
عارفين طريقة اثارتها زى طريقة اثارة الاذن يعنى تقبيل خفيف ولمسات ناعمة وممكن كمان لحسها
انا عارفة الموضوع محرج جدا لمعظم الناس بس دى حاجة بتثير الزوج والزوجة اللى بتتكسف عايزة اقولها حاجة
الحياء شىء مهم جدا وجوزك هيحب يلاقيكى خدودك بتحمر وبتتكسفى حتى لو فات على جوازكم 20 سنة بس فيه حاجة هو مايحبش الكسوف والاحراج وقت الجماع يعنى يحب الموضوع يكون متبادل
زى مانتى بتحبيه يقبلك ويعمل حاجة بتبسطك اكيد هو بيحب كده برضه فحاولى تمتعيه وتخلى وقت وجودكم مع بعض للجماع يحس ان معاه واحدة تانية وصدقينى والله بتفرق كتير لما يحس بتجاوب منك من لما يكون لوحده
وكمان تحريك صوابعك على منطقة شعر الصدر حلوة اوى بتحسسه برجولته حاولى ماتهمليهاش
ومعلش لو اتكلمت بشكل جرىء شوية بس كتير بيغفلوا عن النقط دى وده مصيبة لان اكتر شىء بيعكر مزاج الزوج هو الموضوع ده لو ماحسش انه مبسوط ولو ماحسش انه مرغوب
فخلينا نسعد ازواجنا ونكون ليهم زوجات تملا عيونهم وتفكيرهم

حاجة مهمة اوى بأه عين جوزك ايوة بصره طبعا كلنا عارفين انه لازم مايشوفش منك غير كل حلو انا عارفة ان البنات المتجوزين جديد الموضوع ده بالنسبة لهم ماشى تمام
لكن الستات اللى مر على جوازهم فترة ومعاهم عيال بقى وغلابة اكيد ساعات بيجى الزوج يلاقيكى رابطة ايشارب على راسك او شعرك مش متسرح والعيال مجننينك ووهدومك يا ما عليها بقع طبيخ او ريحتها توم وبصل وخلافه ( طبعا مش كل الستات اكيد فى ستات واعية بتاخد بالها من الحاجة دى )
بس فيها ايه لو قبل مايجى جوزك بنص ساعة تدخلى تاخدى دش وتروشى نفسك وتلبسى حاجة حلوة كده من الدولاب وتستقبليه بحضن وبوسة وابتسامة جميلة تحسسه بانك كنت مشتاقة اوى لرجوعه حتى لو ماقولتيش كده هو هيحس وماتتكسفيش تبوسيه قدام الاولاد بس خليها بوسة عالخد وتكونى مجهزة كل حاجة تريحه الغدا العصير الحمام كله كله
فيه حاجة كمان فيه ستات ليها مبدا غريب شوية لما تيجى لحظة جماع مع زوجها بتخليه يطفى النور طيب ليييه مكسوفة من ايه ومن مين من جوزك اما تتكسفى منه امال خلفتوا ازاى وهتكملوا ازاى وهتبسطوا بعض ازاى وتعفيه ازاى
مش عايزاه يشوفك ليه فيه رجالة بتحس ان الست بتعمل كده لانها بتدارى جسمها ان يعنى فيه حاجة مش حلوة فى جسمها ومش حاباه يشوفها شوقتى بقى هما ممكن يفهموها ازاى حتى لو جسمك مليان او فيه حتة مش متناسقة خليكى جريئة ماتخلهوش يحس بكده ابدا متعى عينيه بانه يشوفك واذنه بانه يسمعك متكتميش صوتك وقت الجماع
فيه طبعا حركات كتييير ممكن تعمليها وتثير الزوج عارفين حاجة حلوة اوى بتثير الزوج
انك مثلا تكونى بتلبسى ولبسى الهدوم الداخلية واستنى ماتكمليش لبسك واقفى سرحى شعرك قدام المراية وحطى مكياج وخليه يشوفك صدقينى هيبصلك جامد وانتى اعملى نفسك مش واخدة بالك طبعا انه شايفك وبريئة مش قاصدك وتقفى تلمسى جسمك وتبصى عليه قدام المراية هيحس باثارة وشوق ليكى صدقينى
كمان ستات كتير مش بتعرف تثير زوجها باللبس لانها بتختار حاجات ماتليقش على جسمها او بتبين عيوبه او مش بتعجب زوق جوزها لازم تاخدى بالك هو بيحب موديل ايه او مثلا اى جزء فى جسمك بيشده وبيجذبه فالبسى حاجة تبرزه اوى فاهمانى
حاجة كمان كل راجل فيه جزء بيشده للمراة وانتى هتعرفى ده كويس من خلال مداعبته ليكى يعنى مثلا شوفى بيحب يلمس ايه او يداعب ايه اكتر واهتمى بالجزء ده اوى واياكى يلاقيه مش حلو او يلاقيكى مش مهتمة بالجزء ده هو طبعا مش هيقولك بس هيسيب انطباع مش حلو عنده

7elw awy bgd yaslm edekyy
دايما بتفيدينا يا نور شكرا بجد
موضع مهم جدا يانور لو كل البنات والستات اتعلمت ده مش هيبقى فى زوجه مش مرغوبه من جوزها ابدا
كتييييييييير حلو عنجد يسلمو حبيبتي
اكيد رح نستفيد من هالكلام

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 

صفحة 3 من اصل 18انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4 ... 10 ... 18  الصفحة التالية