وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
وصفات كليوباترا

منتدى نسائي لكل ما يهم المراه العربيه عنايه بالبشره ,الشعر ,الجسم ,العروسه ,ديكور ,ازياء ,الحياه الزوجيه طبخ

الرئيسيةالرئيسية  المجلهالمجله  البوابةالبوابة  بحـثبحـث  دخولدخول  التسجيلالتسجيل  
شاطر | 

وصفه لتكبير الصدر في يومين بس

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
20082010
مُساهمةوصفه لتكبير الصدر في يومين بس

بصو يا بنات في واحده اعرفها كانت عايزه صدرها يكبر فشربت عرقسوس 3 كبايات عرقسوس وبعدها كلت حلويات كتير كنافه وبسبوسه ونامت اليوم دا صحيت تانى يوم لقت صدرها كبير وتقيل ومنفوخ جدا وقالت الوصفه دى لواحده صاحبتى وعملتها امبارح وقالتلى ان صدرها كبر هيا كمان فقولت اقولكم يعنى كل اللى هتعملوه انكم هتشربوا مثلا 3 كوبايات عرقسوس + كمية حلويات حلوه كدا وعلى فكره كل ما تكترى الحلويات النتيجه هتكون اشد واوضح بصو يا جماعه لما سالنا صاحبتنا دكتورة علاج طبيعي قالت التفسير اللى هقوله وهو ان العرقسوس دا بينشط هرمونات الانوثه جدا وخصوصا الهومون الخاص بالصدر ونموه وبعد الشرب للعرقسوس لما بتاكلى الحلويات فالدهون اللى في الحلويات دى كلها بتتخزن في الصدر ودا اللى بيعمل كدا ويااااااااااااااااارب تجيب معاكم مفعول هيا كدا جابت مفعول مع اتنين اعرفهم اهو ربنا يسهل وانا كمان هجربها وربنا يسهل ان شاء الله واللى تجيب نتيجه معاها تيجي تقولنا طبعاااااااا

وبالله عليكم تدعولى ان ربنا يرزقنى بالذرية الصالحه
كاتب الموضوع : نور محمد عبد السلام
مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

وصفه لتكبير الصدر في يومين بس :: تعاليق

رد: وصفه لتكبير الصدر في يومين بس
مُساهمة في 29.09.10 20:20 من طرف that's me
لا لا انا لسه انسة مش متجوزة خالص و كنت خايفة الوصفة فعلا تتخن عشان كده كان نفسي اسال العضوة نفسها اللي جابت الوصفة
مُساهمة في 29.09.10 22:43 من طرف that's me
heba khames كتب:
الوصفه دي فشنك
بجد .. ليه انتي جربتيها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مُساهمة في 30.09.10 0:42 من طرف logayn
بصي لو على قد العرقسوس هعصر على نفسي ليمونة وأشربه لكن الحلويات بسبوسة وكنافة هبدلهم بحاجة تانية بس يا خوفي انا اللي اتخن مش هوة
affraid lol!
مُساهمة في 30.09.10 1:31 من طرف نور محمد عبد السلام
بنات الوصفه هتجيب نتيجه للمتجوزين اكتر بكتير
وبعدين شكرا جدا للعضوه انا مش حبيت اشوف اسمها ممكن حضرتك تنورينا بالوصفه الصحيحه بدال الفشنك هكون متشكره ليكي لاني هستفاد انا والاميرات
يا قمر
مُساهمة في 30.09.10 2:57 من طرف كليوباترا
ياريت يا بنات اللى تضيف تعليق يكون تجربه وباسلوب حلو مش كلام مش ظريف اللى بينزل الموضوع بيتعب اوى بجد علشانا كلنا شكرا يا نور على مجهودك واى بنت جربت وصفه مجبتش نتيجه وارد لان الوصفات مش مع كل حد بتجيب نفس النتيجه هيحذف الرد من هبه وياريت كلنا نلتزم بحب بعض والاعتراض بطريقه لطيفه انا جربتها بس مجبتش نتيجه معايا يمكن معاكم اه بلاش نضيع تعب بعض الاعتراض بشياكه يا اميرات  وياريت تكون جربتها مش رمت تعليق ومشيت

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 

صفحة 3 من اصل 5انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5  الصفحة التالية