منتدى وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
شاطر
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي
نور محمد عبد السلام
اميره برونزيه
اميره برونزيه
رقم عضويتك : 1203
الاوسمه :
20082010

default وصفه لتكبير الصدر في يومين بس

تقييم المساهمة: 100% (1)
بصو يا بنات في واحده اعرفها كانت عايزه صدرها يكبر فشربت عرقسوس 3 كبايات عرقسوس وبعدها كلت حلويات كتير كنافه وبسبوسه ونامت اليوم دا صحيت تانى يوم لقت صدرها كبير وتقيل ومنفوخ جدا وقالت الوصفه دى لواحده صاحبتى وعملتها امبارح وقالتلى ان صدرها كبر هيا كمان فقولت اقولكم يعنى كل اللى هتعملوه انكم هتشربوا مثلا 3 كوبايات عرقسوس + كمية حلويات حلوه كدا وعلى فكره كل ما تكترى الحلويات النتيجه هتكون اشد واوضح بصو يا جماعه لما سالنا صاحبتنا دكتورة علاج طبيعي قالت التفسير اللى هقوله وهو ان العرقسوس دا بينشط هرمونات الانوثه جدا وخصوصا الهومون الخاص بالصدر ونموه وبعد الشرب للعرقسوس لما بتاكلى الحلويات فالدهون اللى في الحلويات دى كلها بتتخزن في الصدر ودا اللى بيعمل كدا ويااااااااااااااااارب تجيب معاكم مفعول هيا كدا جابت مفعول مع اتنين اعرفهم اهو ربنا يسهل وانا كمان هجربها وربنا يسهل ان شاء الله واللى تجيب نتيجه معاها تيجي تقولنا طبعاااااااا

وبالله عليكم تدعولى ان ربنا يرزقنى بالذرية الصالحه
مُشاطرة هذه المقالة على:Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking
تعاليق
لا بجد احلي حاجه بجد انك بتجيبي وصفات متجربه مهمه اوى بجد يارب فعلا بصراحه انا معرفش جربوا وقولوا هههههههههههه تسلم ايديكى بجد

عدل سابقا من قبل كليوباترا في 20.08.10 1:24 عدل 1 مرات
ربنا يرزقك يا نور بالذريه الصالحه عاجلا وليس اجلا يارب
وكنت عايزه اقول حاجه للبنات ان النوم ع البطن بيكبر البطن والصدر وطبعا دى حاجه مش حلوه لان العضلات بتترخى جامد
انا قولت اقولكوا عشان لو واحده بتعمل كده تبطل وتمشى ع وصفات احسن
نور انا عملت تقييم للموضوع بالزائد لانه فعلا حلو هتلاقوا بلس في الجنب او ناقص حتى في ردود الاميرات ممكن تقيمى الرد
في 20.08.10 1:30نور محمد عبد السلام
يارب يخليكي يا احلي واجمل
كيلوباترا في الدنيا والله ده كتير
عليا وشكرا جدا جدا ليكي
ولzoozoo علي اهتمامكم
والنوم اصلا علي البطن
الرسول عليه الصلاه والسلام
نهانا عنه يبقي اكيد مش حلو
ربنا يخليكوا ليا قولوا انتم
عاوزين وصفه لايه وانا تحت
امركم
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي