منتدى وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
شاطر
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي
روان
مشرفه عامه
مشرفه عامه
رقم عضويتك : 2672
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طالبه جامعيه
19082010
لليدين والقدمين
4 مكعبات شمع ابيض تذاب و تخلط مع اللوشن العادى او الكريم وتختبر درجة حرارتها بحيث تكون ساخنة وليست دافئة ولكن ايضا لا تغلي و يدهن بها اليدين او القدمين و تلف بكيس و تترك 20 دقيقة ثم تقشر
و يستخدم بعد ذلك الصنفرة و كريم الترطيب
مُشاطرة هذه المقالة على:Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

تعاليق

في 17.09.10 13:28حورية البحر
ميرسى على وصفتك الجميلة بس يا جميلات
انا بشتغل بالات حادة لطبيعة عملى وعاوزة ارجع نعومه وبياض لايدى فياريت تساعدونى فبالنسبة للطريقه دى لو استعملتها هتفيدنى وياريت تقولولى على اسم لوشن او كريم وسعره بعد اذنكم لانى احتارت خالص وعاوزاكم تساعدونى واسفه لازعاجى ليكم وميرسى
@حورية البحر كتب:ميرسى على وصفتك الجميلة بس يا جميلات
انا بشتغل بالات حادة لطبيعة عملى وعاوزة ارجع نعومه وبياض لايدى فياريت تساعدونى فبالنسبة للطريقه دى لو استعملتها هتفيدنى وياريت تقولولى على اسم لوشن او كريم وسعره بعد اذنكم لانى احتارت خالص وعاوزاكم تساعدونى واسفه لازعاجى ليكم وميرسى

اها الطريقه دي حلوه وخاصه لو بشمع البارفين للبياض و للصنفره دايما افركي ايدك يوميا بليمون وملح خشن ورطبي بعدها بكريم لونا للتشققات مش زبده الكاكاو فيه كريم استخدميه بعد الصنفره دي وقبل ما تنامي وهتتحسن بالتدريج ان شاء الله
في 17.09.10 14:16حورية البحر
انا متشكرة ليكى اوى يا عسولة
ويارب يجعله فى ميزان حسنااتك
بجد ميرسى جداااا على مجهودك معايا
ميرسي ليكي انتي

وانا في الخدمه دايما
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي