وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
وصفات كليوباترا

منتدى نسائي لكل ما يهم المراه العربيه عنايه بالبشره ,الشعر ,الجسم ,العروسه ,ديكور ,ازياء ,الحياه الزوجيه طبخ

الرئيسيةالرئيسية  المجلهالمجله  البوابةالبوابة  بحـثبحـث  دخولدخول  التسجيلالتسجيل  
شاطر | 

عصائر مفيده جدا للبشره والشعر والجسم

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
14052012
مُساهمةعصائر مفيده جدا للبشره والشعر والجسم

ياجماعه انا جايبالكم مجموعه عصائر مفيده جدا اي حد اتعرض لاي ضغوطات في حياته او حصله حادث نفسي او عضوي وفقد بعض العناصر المهمه في جسمه انا بقدم لكم 1عصير البرتقال صباحاغني بفيتامين سي ونضاره البشره2كوبيتين جنزبيل مهم للريجيم3كوب جزر لتقويه الشعر وكثافته4كوب لبن مساء كالسيوم ونضاره وتقويهولازم الاربع عصائر نتناولهم كل يوم [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
كاتب الموضوع : حابوالهدى
مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

عصائر مفيده جدا للبشره والشعر والجسم :: تعاليق

رد: عصائر مفيده جدا للبشره والشعر والجسم
مُساهمة في 14.05.12 20:14 من طرف كليوباترا
ربنا يبارك فيكي معلومات جميله جزاكى الله خيرا
جزاك الله خيرا والله انا اعرف بردوا ناس عاملة روتين يومي كل يوم ف الفطار عصير برتقال بالشتا وبالصيف عشان مفيش برتقال عصير بيعملوا كباية عصير رمان!! وماشاء الله باين عليهم يعني وكمان البرتقال فيه فيتامين سي عشان عوامل الاكسدة للبشرة وتقدم السن
رد: عصائر مفيده جدا للبشره والشعر والجسم
مُساهمة في 18.05.12 23:44 من طرف كليوباترا
ديما يا حبيبتى مشاركاتك وردودك قيمه اشكرك نورتى الموضوع يا حبيبتى

عصائر مفيده جدا للبشره والشعر والجسم

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 

صفحة 1 من اصل 1