منتدى وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
شاطر
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي
قمرايه
اميره برونزيه
اميره برونزيه
الاوسمه :
العمل/الترفيه : معلمة حضانة
05052012
جميع الاميرات الحلوات المتزوجات يلا بسرعة عايزين اقوى مناقشات وحلول للعيوب اللى شايفيتها فى ازواجنا ونفسنا نتخلص منها وبجد الموضوع مش بس للمتزوجات فقط بجد كمان للبنات الحلوين نحب جدا نستفيد من ارائكم ومشاركتكم وانا هبدأ أول واحدة العيب اللى نفسى اتخلص منه فى زوجى العصبية الشديدة جددددددددددددددددا فى معظم الاوقات حتى لو مفيش مشاكل وممكن يتقلب الموضوع بعد ما كان ضحك وهزار لخناقة يلا بسرعة عايزة ارائكم ازاى نتخلص من عصبية الزوج
مُشاطرة هذه المقالة على:Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

تعاليق

تسلم ايديكي موضوع حلو اوي انا رايي ي قصه البخل مثلا متسيبشي حقها وبالتدريج هيتعود لكن لو طنشت هتفضل تزيد بالهدوء والتعامل الكويس بس ما تتنزلشي عن حقها بالنسبه للعصبيه تمتص غضبه وتبقي تتكلم ي وقت تانى الصبر متاح الفرج
شكرررررررررررا جزيلا على الرد يا كليوباترا وفعلا صفة البخل صفة وحشة جدا بس المهم فى موضوع البخل ده ان الزوجة تكون شاطرة انها تجعل زوجها يصرف على الاهم ثم الاقل اهمية فعلا الصبر مفتاح الفرج اما بالنسبة للعصبية فحلى الوحيد عند عصبيته احاول التزم الصمت لحد ما يهدى خاااااااااالص يلا يا حلوين عايسزين اراء تانيه تساعدنا على التخلص من العيوووووووووووووووووب يلا بسرعة انا مستنيه ارائكم وافكاركم
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي