وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
وصفات كليوباترا

منتدى نسائي لكل ما يهم المراه العربيه عنايه بالبشره ,الشعر ,الجسم ,العروسه ,ديكور ,ازياء ,الحياه الزوجيه طبخ

الرئيسيةالرئيسية  المجلهالمجله  البوابةالبوابة  بحـثبحـث  دخولدخول  التسجيلالتسجيل  
شاطر | 

حل من الاخر للقضاء علي النمل

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
25042012
مُساهمةحل من الاخر للقضاء علي النمل

يا بنات ده من تجربتى الشخصيه هقولكم الخلاصه كنت اقعد انظف ومجرد ما اخلص الاقي النمل الصغير ده عادي جدا ولا الهوي قلقانه قرفنىىى وبجد زهقت Question Question Sad لان اللي عندها اطفال عارفه بقي يعنى ايه الفرفته والهبل ده المهم جبت الديتول السايب مش اللي من الصيدليه No تسلم ايديكي لانه غالي اوي الكيلو يا بنات ب 6 جنيه من عند بتوع الحاجات المنزليه بيبيعوا اكياس ذباله والفويل وغيره وهاتى بخاخ بتاع الجلانس او اي بخاخ عندك وحطي فيه الديتول وامشي بيه علي كل الرخام المطبخ والسفره وحيطان المطبخ والحمام وبفوطه ونشفي بس طبعا مش اوي وعلي السجاد رش خفيف علشان ميبقعش وفي الاركان وهتلاحظوا الفرق كنت تعبت لان الولاد كمان صدرهم تعبهم من الرش بتاع البيروسول والريد وبجد الحمد لله خف كتير هههههههه و انعدم بس علطول امشي بالخاخ في التلميع اليومي بتاعك وادعولي بقي لو نفعت معاكم غمزه غمزه غمزه اي خدمه

اه وكمان هاتوا من عند نفس المحل فويل للمطبخ بتاع البوتجازات التقيل ده تحفه وبيوفر الفويل وبيحافظ علي البوتاجاز لانه مش بيتقطه المتر ب 3 جنيه ونظفى كل شويه من غير شيل وحط وممكن تشيليه وتنظفيه كويس وترجعيه احلي كتير من الفويل العادي الحاجات ديه من فتره عايزه اكتبها ليكم بس بنسي الحمد لله اني افتكرت هههههههههههههههه I love you I love you I love you I love you ادعولي ربنا يهدي حالي ويباركلي في ولادي ويوسع في رزقنا جميعا يارب يا بنات سلام
كاتب الموضوع : كليوباترا
مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

حل من الاخر للقضاء علي النمل :: تعاليق

رد: حل من الاخر للقضاء علي النمل
مُساهمة في 25.04.12 16:23 من طرف oshi410
اللهم امين

ربنا يرزقك بكل اللى بتتمنية يا رب يا كوكى

انتى وانا وبنات المسلمين اجمعين
مُساهمة في 25.04.12 16:47 من طرف كليوباترا
يارب يا حبيبتى يارب
مُساهمة في 25.04.12 16:53 من طرف oshi410